Dus ik kom net thuis van een ontmoeting met een collega horlogeliefhebber waarvan ik een horloge heb gekocht. Ik(I) zeg tegen mijn vrouw(V):
I: Schatje kijk eens ik heb een mooi nieuw horloge gekocht.
V: Die had je toch al? (zegt ze altijd, maar in dit geval had ze een keer gelijk, kom ik op terug).
I: Uh, ja. Had inderdaad.
V: Mag ik nieuwe schoenen?
I: …?
Ik zal jullie de rest van het gesprek besparen. Het blijft net zoiets als onderbouwen dat bier lekkerder is als wijn (en dat aan een Fransman).
Maar ze had dus gelijk dat ik deze al had. Inmiddels al weer even geleden had verkocht, en inmiddels er achter gekomen was dat ik er weer één terug wilde. Toen kwam deze voorbij van een jaar oud en had ik snel een deal met de eigenaar. Maar goed, ik heb ook maar 1 paar schoenen.
Dat was in ieder geval ook weer een leuke ontmoeting vanochtend met een liefhebber en bezitter van een paar prachtklokken met mooie verhalen erbij.
Ik ben echt blij dat ik weer een Pellikaan heb. Kan er niet zonder.
Proficiat Tecco. Ik heb er ooit eens 1 om de pols mogen doen. Heel mooi Hollands glorie. Je moet er wel een aardige pols voor hebben, maar daar ontbreekt het bij jou niet aan. Staat perfect, gaaf