Van harte!
P.S. Laat even weten als je de volgende keer in Maastricht bent, de vrijdagen staan hier meestal in het teken van goed eten, veel drank en mooie horloges.
Van harte!
P.S. Laat even weten als je de volgende keer in Maastricht bent, de vrijdagen staan hier meestal in het teken van goed eten, veel drank en mooie horloges.
Ai… Ik heb liever dat m’n horloges bij dames de zondvloed veroorzaken, maar OK, je moet roeien met de riemen die je hebt.
Evengoed: Er zijn tot nu toe een Uemura en een Alpinist uit gegaan, en misschien dat er nog één GS vertrekt. Het valt dus redelijk mee.
Dat is het eigenlijk exact, dat je ne sais quoi waar ik het over had.
En het mooie is, je ziet de knopjes amper als je de band gewoon in handen hebt. Echt heel erg tof.
Stiekem verdenk ik ze wel van een money grab, want het is niet dat je makkelijk even een standaard bandje scoort.
Thanks!
De mevrouw in het gifje is meer mijn ding, echter driewerf hulde voor dit topic. Informatief, prima foto’s en dit: zouden meer mensen moeten doen
Dank voor het delen
Hele mooie horloges heb je daar gescoord!!
Meestal sla ik onder het mom van TLDR de tekst over… maar dit heb ik met smaak gelezen. Leuk, bedankt!
Bijzonder hoe ze die aansluiting van de band op de kast bedacht hebben bij deze twee horloges.
Op mijn Tank Solo is het een kwestie van met een Bergeon vorkje… Tjoep band eraf en een nieuwe erop.
Enfin; Geniet in gezondheid van deze pracht stukken.
Heerlijk om te lezen zo’n topic. Dit is precies wat het forum zo leuk maakt. Enthousiasme spat er van af.
Ben zelf meer gecharmeerd van de Tank dan de Santos, maar ook dat maakt het leuk. Smaken verschillen. Succes met het verwisselen van de bracelet.
Nogmaals gefeliciteerd!
Dank weer voor het uiterst informatieve NA-topic.
Ik moest terug denken aan mijn Havo 4 geschiedenisleraar, meneer Pustjens, die ook fantastisch kon uitleggen.
Feitelijk, chronologisch en makkelijk verteerbare informatie.
De Tank op staal vind ik echt super cool!
Ik kijk al uit naar je NA topic van volgend jaar over een Lange, GO of dergelijke…
Heerlijk stuk @Fate_Amenable_To_Change
Dubbel gefeliciteerd. En draagt idd lekker.
Ik doe sinds vandaag ook mee
Je hoeft niet meer boos te worden Jij had m eerder. een dag
Jij ook gefeliciteerd!!!
Welkom bij de club heren
Zit op de kroon een facet geslepen saffier in plaats van een cabochon? Of is dit op vraag van jou (de klant )geweest?
Poeh Chris, wat een heerlijk apparaat (ik bedoel je horloge).
Wanneer was die barbecue ook alweer?
Dank voor het verhaal. Goede informatie over dit merk. En natuurlijk beiden gefeliciteerd met je NA’s.
Mooi verhaal. Van harte aan jullie beiden. Twee echte klassiekers qua ontwerp. Dat is natuurlijk sowieso al heel tof. Ik moet met sommige designelementen nog even in het reine komen, maar ik denk dat deze me wel meer en meer zou bevallen in de praktijk. En de Alltagstauglichkeit is natuurlijk geweldig. Geniet ervan!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
En zoals we ondertussen gewend zijn een mooi informatief stukje over Cartier👌🏻
Gefeliciteerd! Mooie set zo samen
Dat was hier misschien makkelijker geweest. Maar niet cooler.
Ook ik vind 'm sitekem heel erg tof, die Tank. M’n vrouw is argwanend.
Ik moet het afkloppen, maar ik vind het niet waarschijnlijk. Maar ik zeg nooit nooit.
Hee! Ook gedaan! Ik was er al bang voor toen ik je zag roepen dat je zo’n gouden Hentschel te weinig zou dragen en zo… Maar mooi man, dat staat je goed. Gefeliciteerd!
We maken er een gelijk spel van. Ik geloof dat het voor zowel jou als mij vlotter ging dan gepland.
Thanks!
Ik dacht dat zo’n cabochon gewoon facet geslepen mocht zijn… Wat is het verschil? Dit zijn standaard horloges, daar is niets aan veranderd af fabriek.
Ik wou net zeggen, hoe witte gij da, gij kwam laatst niet opdagen om aan die worst te knabbelen (ik bedoel van de barbecue).
Maar we kunnen in de herhaling nog wel een etentje regelen. Ik ga niet weer in de regen staan barbecueën, dus dat wordt, weet ik veel, een boeuf bourguignon of kipptje in wijn of zo.
Het heeft bij mij best lang geduurd. De blobvorm en de overdaad aan (faux) schroeven op de band, met name.
Dat is wel super tof.
Men heeft mij wel gezegd om foto’s te nemen van dat ding, zodat ik later kan herinneren hoe hij er uit zag voor alle krassen.
Mooie toevoegingen aan je collectie
Nogmaals proficiat! Fijn dat het zo rap gelukt is. Ik heb met plezier je verhaal zitten lezen. Hier ga je geen spijt van krijgen. Verstandig om mevrouw ook te verwennen met een horloge.
Ik geloof dat je de dynamiek tussen ons misverstaat. Zij heeft mij gepusht om dat horloge te kopen, want “better to let some stuff go for something that’s worth it”. We stonden een bedrag af te rekenen waar ik een natte neus en tranen in de oogjes van kreeg, maar zij stond het met droge ogen te doen.
Er is een monster geschapen.
Ik begrijp je vrouw en herken mezelf v.w.b. het afrekenmoment