NA: Pilot watches uitgespeeld met de Santos de Cartier

Informatief, leuk geschreven en prachtige horloges. Proficiat!

1 like

Whoa, je hebt m gewoon gehaald. Supervet, echt een prachtstuk. Geniet ervan!

Die tank is mi het meest elegante horloge dat er is voor een vrouw (misstaat mannen ook niet). Met verwijzing naar een mooi stukje militaire herkomst / bijzondere militaire innovatie, waarvan ik weet dat het niet jouw ding is :laughing:

1 like

Ik vind geweld niet de manier om dingen te doen, maar stiekem heb ik meer dan een paar militaire horloges gehad. Op dit moment nog eentje:

De Hamilton, PRS-29 en Navy hebben het veld moeten ruimen voor deze:

Maar dat neemt niet weg dat ik Vertex en de Hanhart Luftwaffe nog fantastisch vind.

Iets met korrels zout.

2 likes

:heart_eyes: :clap: :heart_eyes:

1 like

Wat een mooi geschreven verslag en wat een schitterende horloges!
Heel veel draagplezier .

1 like

Très chic :ok_hand:

1 like

Ik ben dr even voor gaan zitten. Super leuk opgeschreven en prachtige horloges zeg :ok_hand:t2:

1 like

Dikke 10 voor de uitwerking & een griffel voor de gemaakte keuze! Fraai! Veel draagplezier!

1 like

Ben onder de indruk van de geschiedenis, mooie details en innovaties van Cartier! Ga ze met veel meer aandacht bekijken. Dank voor het verhaal, en dat jullie ze nog lang mogen dragen!

2 likes

Chris gefeliciteerd met de geweldige aanwinsten en wederom een heerlijk leesbare NA.

1 like

Prachtig verhaal en horloge.
Dank voor de moeite.

1 like

Erg leuk topic weer!!!

Het enthousiasme spat er vanaf!

Veel draagplezier gewenst (beiden :wink: )

2 likes

Mooi omschreven en leuk om te lezen, geniet van deze mooie aanwinst!

1 like

Geweldig verhaal mooi geschreven.
En wat een prachtig horloge, Ik kan me voorstellen samen genieten :+1::hugs:

1 like

Heel mooi horloge.
Super mooi gepresenteerd ook!

Gefeliciteerd .

1 like

Van harte proficiat met jullie nieuwe aanwinsten. :ok_hand:

2 likes

Wat een leesplezier!

1 like

Je hebt een gave! Ik vond de Santos maar niks, een Tank heel veel cooler… Maar jouw stuk, de manier waarop je erover schrijft, maar ook het horloge laat “poseren”? Heerlijk. Ik kijk nu met andere ogen naar de Santos. Bedankt!
En heel veel plezier met de NA’s!

1 like

Waar was je trouwens geweest? Filipucci?

1 like

Fantastisch mooie NA’s en leuk, informatief verhaal! Dat die band zo uitgedacht is, is echt een uitkomst heb ik inmiddels ontdekt. Gefeliciteerd, geniet ervan!

Of wrist presence. :upside_down_face:

1 like