NA: Pilot watches uitgespeeld met de Santos de Cartier

Je zou er zin van krijgen om er ook ééntje aan te schaffen.

1 like

Bedankt voor dit mooie verhaal, alleen door het lezen maak je een upgrade voor deze Cartier en denk je bij jezelf hmmm , misschien leuk voor in de collectie :wink: geniet van deze mooie tijden :sunglasses:

1 like

Haha prachtig en met humor geschreven stuk! Thanx! :+1:

1 like

Dank je! Maar ik merkte dat hij, en nu gaan mensen me wellicht uitlachen, niet al te ver bij deze Seiko vandaan ligt. Qua maat, vibe en draagcomfort.

Soit, de Cartier heeft meer cachet en een ingewikkelder kast. :slight_smile:

Dat is een feestje, die kan ik van harte aanbevelen.

Ik stuur je een appje. :slight_smile:

Graag gedaan. :+1:

Thanks heren!

Mijn welgemeende excuses, ik wilde jullie niet op kosten jagen.

6 likes

Leuk om te lezen
Proficiat met de aankoop

1 like

Komt ie nou mee aan :smile:

Ah: daarvan wist ik dan überhaupt niet dat die nog in je collectie zat zit. Vanaf een grote afstand zie ik de overeenkomsten dan weer wel. :face_with_monocle:

2 likes

Altijd interessant om te lezen zulke stukken.

1 like

Ik gun je een spoedige verkoop, maar ergens hoop ik ook dat 'ie nog te koop staat tegen de tijd dat mijn hobbybudget weer een beetje op peil is. En voorts dat je dan nog niet bekomen bent van de vlaag van waanzin waarin je hem te koop hebt gezet.

2 likes

Het was onvermijdelijk natuurlijk. Gefeliciteerd met beide aanwinsten, al was het bijna onder dwang.

Zo’n Santos doet mij niet heel veel, maar wellicht weet jij mij te overtuigen.

Veel plezier ermee!

1 like

Als je een datum in gedachten hebt, er komt geen bloed uit aan mijn kant. :slight_smile:

Tja, ik merk dat ik eigenlijk alleen nog 36-37mm horloges draag, met een incidenteel duikertje van 39mm. Als er nog een andere GS of Chronomaster komt zal het een kleintje zijn, een 34 of 37mm quartz. Ik denk er zelfs over om m’n SBGP011 in de verkoop te zetten.

Da’s een polsvraag, helaas. Ik wou dat ik grote horloges kon hebben.

Het eerste wat ik er over kwijt wil is dat hij aan mijn pols als gegoten zit. Ik merk er weinig van, en zo heb ik ze graag.

1 like

Precies dat :+1:

1 like

Ik heb horloges nog nooit een investering genoemd, maar een Cartier is altijd een goede uitgave want Cartier. Ik accepteer de schuld. :heart:

Veel plezier ermee samen. Groetjes van de onze en de soon to be Mrs da Vinci.

Joehoee!

5 likes

Hahaha lache verhaal! Geniet ervan! :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd, hele mooie tijdloze klassiekers.
Cartier is in mijn ogen een van de meest ondergewaardeerde horlogemerken. (Naast Chopard).
De band van de Santos is inderdaad ongelofelijk mooi ontworpen en uitgevoerd, Rolex eat your heart out…

2 likes

Dat vind ik gracieus.

Een soort quadruple gefeliciteerd man!

Heb je die spider dial al vervangen? Ik zie het niet op je foto. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar die vintage bezel met de iets hoekiger schakels op de band… Misschien vind ik de jouwe mooier. Aan de andere kant, ik kan met de mijne badderen.

Yup. Daar kan ik in mee gaan. Zeker ook wat ik in de introductie noemde, je ziet zelden mensen met een grote joekeloekes en een pot vaseline bezig over de heritage van Cartier, terwijl ze toch echt een lange en interessante geschiedenis hebben. Meet heel erg veel interessante klanten.

Van generaals tot auteurs, acteurs, kunstenaars, generaals, presidenten en pugilisten, ze zijn allemaal voorbij gekomen in de geschiedenis van Cartier.

1 like

Mooie NA!

De wijzerplaat is niet bijzonder indrukwekkend, maar de print is mooi en fijn en de stijl is heel herkenbaar Cartier. De soberheid zorgt dat de geblauwde wijzers en de kast meer de aandacht stelen. Ik vind het een mooi geheel alleszins. Bij GS bv weet je soms niet waar eerst kijken, dat heb je hier niet.

Het is een heerlijk comfortabel horloge die je vergeet als je hem om hebt, tot hij in het oog springt. En vanuit een hoek is het een genot om naar te kijken :blush:

Geniet ervan samen!

1 like

Mooi verhaal weer en prachtig(e) horloge(s)! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Dank voor het schrijven van deze bijdrage. Heb het met veel plezier gelezen.

Geniet van de Cartier!

1 like

Gaaf! Van harte met deze prachtige aanwinsten! Veel draagplezier gewenst. :blush: :+1:

1 like

gefeliciteerd en enjoy! voor mijn madam is de tank solarbeat large incoming. mooi spul

2 likes