NA: Pilot watches uitgespeeld met de Santos de Cartier

Prachtig!

1 like

Meestal met wire lugs inderdaad, plus wat soldeer :slightly_smiling_face: en zo een vastgeklonken leren bandje.

En de heer Weiskoppf krijgt ook credits voor een vlucht eerder dan de Wright`s … 1902 , dus die discussie zijn ze nog niet helemaal uit ;

Als Duitser zou hij misschien voor een Glashutte gekozen hebben, dus mogelijk kunnen die ooit ook iets claimen.

1 like

Verhaaltje ff overgeslagen…mooie plaatjes, toffe horloges :ok_hand::ok_hand::ok_hand:…toch maar eens 1 gaan passen bij een AD :thinking:
Veel draagplezier!!!

Heel mooi! :+1:

En gefeli maal 2! :+1:

Geniet ervan beide.

1 like

Het was het cliché he. Niet te serieus nemen. :grin:

En over die koude rijstwijn, ook dat drinken we hier net zo goed als we in een :star: tent zitten. :sunglasses:

1 like

Mooie aanwinst! In zoverre is deze opmerkelijk, omdat je veelal in de wat obscure hoek van de horlogeliefhebberij te vinden bent. Helaas is de GS gesneuveld voor de Santos, maar dat zij je vergeven.

1 like

Ik roep het al jaren, maar ben altijd naar volle tevredenheid geholpen bij Filipucci.

Fijn dat jouw ervaring ook goed was!

2 likes

Zo hé wat een verhaal. Duurde even voor ik er doorheen was. Mooi uiteengezet.
Mooie NA’s ook. Beide niet mijn smaak maar ik kan ze zeker waarderen :ok_hand:t3:Veel draagplezier.

1 like

Bijna! Dat is de Roadster, zonder S. De S is slechts een jaar geproduceerd en is de sporty versie:

APRO = FOMO in deze, heerlijk man. De hype is real!!

Eventjes dan, niet teveel krassen maken. Misschien, ooit…

3 likes

Hij staat nog te koop. Zo ver zijn we nog niet. :slight_smile: Als hij ûberhaupt ergens heen gaat. :slight_smile:

Thanks man. Dat komt goed. Maar het zijn geen allemansvrienden, ook al zijn ze op het moment populair.

Cool. Erg mooi. Ik denk dat ik 'm mooier ben ga vinden ten opzichte van de gewone.

Gewoon eerlijk houden die kast. :+1:

3 likes

Wauw Chris, wat een aanwinst(en). Een uniek stuk in je collectie deze Santos. :ok_hand:

Je verhaal erbij maakt dat ik toch weer anders naar de Cartiers kijk. Leuk stuk info! :+1:
Lekkere foto’s weer btw.

Enjoy!

1 like

Goed verhaal!
En die Kast van de santos… :drooling_face::heart_eyes:qua kast en band zoveel beter dan andere merken in dezelfde prijsklasse… zou graag ooit nog eens een medium bezitten naast mijn datejust.

Geniet er van! :sunglasses::beer:

1 like

He Chris, wat een geweldige aanwinsten weer met een net zo mooi verhaal erbij!
Nu moeten we zeker eens haast maken met die koffie :slight_smile:.!

1 like

Werkelijk prachtig setje en wederom een fijn verhaal, waarvoor dank. Enjoy!

1 like

Wat een schoonheid Chris! En mooie introductie.

1 like

Dank je voor het schrijven en veel draag- en kijkplezier!

1 like

Alles is al gezegd, maar zon prachttopic en zulke pracht NA’s verdienen een reactie. Van harte zeg!

1 like

Leest altijd leuk weg zo’n verhaal.
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Dit wakkert mijn santos itch toch ook wel weer behoorlijk aan moet ik zeggen :joy::ok_hand:t2:

1 like

Werkelijk een prachtig horloge. Gefeliciteerd. Kende de geschiedenis ervan, maar heel leuk om je verhaal te lezen. Veel plezier ermee.

1 like

Vermakelijk verhaal! Beiden van harte met de nieuwe aanwinst!

1 like