NA Pilot's Watch Automatic 36 Le Petit Prince

wat eerste indrukken na een dag in huis:

• supermooi ontspiegeld saffier, zo helder als wat, geen glas te zien

• na 24 uur loopt ie +1 seconde, beetje inlopen nog, wellicht wat meer of minder afwijking nog

• ondanks dat ie klein is (36 mm) is de verhouding prima: formaat en lugs kloppen, dikte is prima en afwerking smetteloos

• de gouden (plated) wijzers en de volledige lume van alle indices zijn een :+1:

• geen geschroefde kroon, dus draaien is meteen opwinden, 1 klik eruit is door gebrek aan datum (:+1:) meteen hacking

• OEM kalfslederen band is niet van tjonge (downgrade tov eerdere 36’s) gespje is dan wel prettig

4 likes

Prachtig! Geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd-NA

1 like

Heel cool!
Proficiat!
Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

eenieder bedankt voor de mooie woorden en likes! :+1:

4 likes

Mooie aanwinst, geniet ervan!

1 like

Klinkt goed allemaal (behalve het bandje dan, maar dat is snel vervangen) ! Geniet ervan, met een IWC Pilot kan je niet missen :ok_hand:

1 like

Mooi horloge Rik. Staat je goed :ok_hand:

1 like

Ik ook niet :star_struck:

1 like

Wat een plaatje :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Had ik de 100 M waterdichtheid al genoemd? Overigens is ie tot nu toe gewoon 0 seconde, door hem 's nachts in een andere positie te leggen, wat nou COSC? :muscle:

5 likes

Heel erg mooi, gefeliciteerd!

1 like

Zo, 2 weken verder ondertussen: wat een indrukwekkend horloge! Het nieuwe uurwerk is fantastisch accuraat en blijft maar lopen. Ik draag deze niet dagelijks of als beater, maar weg leggen is geen enkel probleem. Ook de looks zijn prima, mede door het super ontspiegelde glas :ok_hand:

8 likes

Eens! Mooie foto heb je gemaakt. Het is altijd lastig om de schoonheid van zulke mooie horloges vast te leggen op camera.

1 like

ja, wat geluk moet je hebben als je niet God’s gift to photography bent :sweat_smile:

1 like

Inderdaad een prachtige, cleanere versie ten opzichte van de voorganger. Wat vind je zelf van de gouden wijzers? Passen die in real life goed bij de stijl en kleuren van het horloge, of had je ze liever in het wit gezien?

1 like

ik vind het wel een mooie toevoeging tov de eerdere 36’s die ik had, samen met de No Date en het verbeterde uurwerk echt een dikke plus, net als de lumed cijfers

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd Rik!

Wel weer jammer dat ze toch weer bezuinigen op het glas :thinking: 't zit er niet in.

2 likes

:face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 like