Het waren roerige maanden pff .
Na een BB 41 en een pelagos dacht ik dat een rolex DJ 41 me rust zou geven .
Bij Ramón een prachtige DJ 41 gekocht in de stickers maar ik miste wat contrast vooral bij kunstlicht .
Maar wat een fijn horloge verder .
Ik vond hem ook net wat te deftig voor mij ; ik ben maar een gewoon kereltje .
Ik miste de toolwatch uitstraling van de tudors en heb contact gezocht met Ramon .
Hij wilde de DJ terugnemen maar omdat hij inmiddels uit de stickers was kreeg ik er wat minder voor terug .
Logisch en top dat hij dit voorstel deed .
Ik zou bij Ramón een Panerai 560 passsen en eenmaal daar vond ik het een erg mooi horloge .
Ik heb polsen vsn 19,5 cm en de panerai paste perfect .
Toch twijfelde ik nog merkte ik en ik had me voorgenomen om met mijn vrouw nu we toch in Eindhoven waren ook bij schaap en Citroen en van de Kerkhof te kijken .
Ramón schreef het geld meteen bij op mijn rekening mijn pinlimiet had ik aangepast voor die dag en we gingen de stad in .
Met een taxi want precies gisteren gaf Guus Meeuwis een optreden en de binnenstad was al aardig verstopt aan het raken .
Bij Schaap en Citroen een 39,5 mm planet ocean met 8800 uurwerk en 55 uur gsngreserve omgehad maar dat was op mijn polsen erg klein .
Mijn vrouw paste ondertussen ern Rolex OP 26 mm en was meteen verliefd op dat horloge .
We hebben dus weer een nieuw spaardoel erbij haha.
Er werd ons wel een mooie prijs aangeboden voor de Omega .
Toen 500 meter verderop bij van de Kerkhof de 43,5 planet ocean 600 met nieuwe 15000 gauss bestendig uurwerk en 60 uur gangreserve gepast ( 8900 uurwerk ).
Ik was meteen om toen ik de blauwe uitvoering paste .
High tech en tool ineen , dit horloge liet geen enkele wens onvervuld .
Toen de prijs daar nog mooier was dan bij S en C ben ik voor dat horloge gegaan .
Door de microverstelling van de band zat het horloge meteen alsof ik het al jaren droeg !
Hier wat foto’s ; wat speelt dat blauwe keramiek van bezel en plaat mooi met het licht .
Wat een contrast en schitterend uurwerk .
En lume in blauw voor de indexen en urenwijzer en groen voor de pip en minutenwijzer .