NA Ploprof 1200

Op de Speedmaster GTG kwam ik @Sjiel tegen en zag tussen zijn horloges een sub-collectie van Ploprofs pronken. Eén vintage en twee moderne (wit en zwart) Wat een tanks! Uit nieuwschierigheid probeerde ik de Ploprof 1200 uit op mijn best wel slanke pols. Tot mijn verbazing stond deze super badass! Alsof ik de Millenium Falcon om had. Ik voelde mijn swag level omhoog schieten. Man o man, wat een funky bonk staal. Voor de zekerheid droeg ik ook nog even de vintage versie. Ook heel gaaf, maar de moderne had toch een hogere Star Wars vibe.

“Als je m echt gaaf vindt, volgens mij heeft ROC op het forum er nog eentje”; tipte Sjiel me. Niet veel later had ik met ROC afgesproken om vanochtend samen een goed koffietje te doen. De deal was snel gesloten. En nu lekker aan het genieten als een eindbaas :sunglasses:

Dan je wel @ROC voor de gezellige ochtend en soepele transactie.

168 likes

Geweldig!

Heel veel plezier gewenst met dit beest!

2 likes

Dat gaat zeker lukken!

1 like

Cool man, gefeleciteerd

1 like

Thx! :sunglasses:

1 like

Heerlijk KC! Past ook goed binnen je bad ass collectie! :ok_hand:

1 like

Dank je wel Jurk!
Naast vaatwas cowboy nu ook een beetje Han Solo

1 like

Van harte … blijft een classic :smiling_face::+1::+1:

1 like

Supergaaf. Echt een grote chonker, maar het werkt :ok_hand:

1 like

heel gaaf horloge , gefeliciteerd.

1 like

Heel gaaf! Dat ding draagt voor velen gewoon top! Alleen moet je het even willen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mijn ex…

15 likes

Prachtig :ok_hand: veel draagplezier!

Hoe langer ik in deze hobby zit, hoe meer ik de classics waardeer.

Grote chonker indeed :rofl:

Dank je wel!

En elke vezel in mij wilde het :smiling_face_with_three_hearts:
(Mooie ex!)

4 likes

Hatsee! Übercool. Gefeliciteerd!

1 like

Merci beaucoup!

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze karaktervolle aanwinst.
Grandioos!!
Een klassieker die zijn charme nog lang zal uitstralen.

Ik wens je er veel plezier mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Nogmaals gefeliciteerd met de Ploprof en dankjewel voor de aankoop. Het formaat en gewicht schrikt wellicht sommige mensen af, maar een Ploprof draagt verrassend comfortabel. Ook voor de smallere pols zijn ze heel goed draagbaar. Hij staat jou ook heel goed en op de mooi geschoten foto komt de Ploprof heel mooi tot uiting. Heel veel plezier ermee en tot binnenkort.

4 likes

mooi hoor, ik heb hem ook gehad :+1:t2:

1 like

Wat een klatser, ik vind hem Uber cool! Heb vaak naar deze advertentie in het blauw zitten kijken.

1 like

Ook niet slecht hoor! Wat blijft het toch een heerlijke knaller.

2 likes