Op de Speedmaster GTG kwam ik @Sjiel tegen en zag tussen zijn horloges een sub-collectie van Ploprofs pronken. Eén vintage en twee moderne (wit en zwart) Wat een tanks! Uit nieuwschierigheid probeerde ik de Ploprof 1200 uit op mijn best wel slanke pols. Tot mijn verbazing stond deze super badass! Alsof ik de Millenium Falcon om had. Ik voelde mijn swag level omhoog schieten. Man o man, wat een funky bonk staal. Voor de zekerheid droeg ik ook nog even de vintage versie. Ook heel gaaf, maar de moderne had toch een hogere Star Wars vibe.
“Als je m echt gaaf vindt, volgens mij heeft ROC op het forum er nog eentje”; tipte Sjiel me. Niet veel later had ik met ROC afgesproken om vanochtend samen een goed koffietje te doen. De deal was snel gesloten. En nu lekker aan het genieten als een eindbaas
Dan je wel @ROC voor de gezellige ochtend en soepele transactie.
Nogmaals gefeliciteerd met de Ploprof en dankjewel voor de aankoop. Het formaat en gewicht schrikt wellicht sommige mensen af, maar een Ploprof draagt verrassend comfortabel. Ook voor de smallere pols zijn ze heel goed draagbaar. Hij staat jou ook heel goed en op de mooi geschoten foto komt de Ploprof heel mooi tot uiting. Heel veel plezier ermee en tot binnenkort.