NA Ploprof 1200

Komt er een NA aan? :sunglasses: Grootste Ploprof collectie van Europa

2 likes

Nice KC, gefeliciteerd met je NA. Geniet ervan.

Maar niet vergeten af te wisselen met je rechterpols he? Anders train je alleen links :joy: :muscle:

2 likes

Gangbangers in de achterbuurten van Los Angeles zijn er niks bij!

2 likes

Zo focking gaaf ding en nog gaver dat je hem gewoon koopt!!
Ik durf het niet hoor…

Super gaaf, echt een cult horloge op en top die wanneer je hem 1x om de pols hebt gehad pas echt snapt en er bijna geen ontkomen meer aan is…

Daarom heb ik een hommage, want echt de zak duiten leeg te schudden die nodig is voor een echte heb ik iig het lef niet voor

Hulde, Gefeliciteerd met dit ultra gave polswapen

3 likes

Poeh! Gefeliciteerd! Eh hey, subtiele horloges zijn zó overrated! :muscle: :+1: :sunglasses: :wink:

1 like

Heel gaaf, hij lijkt me altijd (te) groot maar mss moet ik hem maar eens passen. Want mooi is ie zeker! Geniet ervan en draag hem in goede gezondheid :+1:t3:

1 like

Heel gaaf horloge. Veel plezier ermee

1 like

Da’s wel een heel mooie unit; gefeliciteerd en veel draagplezier!

Helemaal mee eens!

Ik voel me nu zo een toffe peer :pear:

De Ploprof heeft de magische kleiner dragende no lugs. Daar komen de kleiner dragende short lugs 44mm Panerai’s en de Marinemaster 300 niet bij in de buurt.

Helemaal in mijn nopjes

En op mijn nachtkastje is het ook een klok :bulb:

Passen is wel gevaarlijk. Dan kom je erachter dat deze heel lekker draagt.

Goeie woord keuze. Dit wordt een mooie honeymoon

Is al te laat. Mijn linker bicep is al een stuk breder dan links

“Aight!” :sunglasses:

Plezier is een van mijn waardes :smiling_face_with_three_hearts:

Echt een G-Unit :sunglasses:

4 likes

Dit blijft een uitzonderlijk horloge, en ik kan dit beamen aangezien ik vier jaar geleden de titanium variant heb aangeschaft. Elke keer dat ik het horloge draag, ervaar ik een hernieuwde waardering en liefde❤️

Het horloge van @ROC heeft geruime tijd te koop gestaan; fijn dat het nu een liefhebber heeft gevonden.

Hierbij een afbeelding van mijn exemplaar, en zoals jij al aangaf, zijn ze inderdaad indrukwekkend :point_down::smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Oooooouuuuuaaaaaauuuwwwwwww

1 like

Ik kom net uit het topic over horloges en hemden met manchetten. Dat wordt ook een uitdaging bij deze. Mooi hoor, niet halfslachtig, gewoon vet.

1 like

Kijk. Dat is nog eens een knaller :muscle:t2::facepunch:t2:

1 like

Wow, gefeliciteerd!!!

Fantastisch horloge, mijn guilty pleasure die er ook ooit eens moet komen, en valt idd heel anders om de pols dan je zou denken :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd met deze knaller. Heel veel plezier er mee.

1 like

Echt een machtig apparaat! Supergaaf! :boom:

1 like

Op foto’s oogt ie groot en lomp. Op de pols voel je hoe die bedoeld is. Een funky draagbare tool :hammer_and_wrench:

Ik beeld me nu een huilende wolf in :wolf:

Gelukkig draag ik zo goed als nooit nette overhemden met manchetten, waardoor ik deze de komende twee maanden achter elkaar kan dragen.

Een echte wristp*rnstar :dancer:

Stel je eens voor: Elke dag genieten van je guilty pleasure …

Dank je! Dat gaat zeker lukken

1 like

Proficiat, heel veel Omega :wink:

1 like

Ik til deze met twee handen op :rofl:

1 like

Heel gaaf! Heel veel plezier ermee!

1 like