NA plus bubbels

Vanmorgen ff de stad in. Kom ik langs S&C in s Hertogenbosch. Toch maar even binnen kijken. Praatje gemaakt, het was toch nog niet druk. Onder het genot van een goed kopje koffie, deze gepast. TAG Heuer formula 1. Wat een lekker horloge. Na m’n aquaracer mijn 2e TAG. Mooi flesje bubbels meegekregen. Kortom een top ochtend.
Foto s .

48 likes

Vroemmmmm veel draagplezier :smiley::+1:

1 like

Lekker man, die bubbels ook :ok_hand:

Tja. Ik heb een airking. Maar ik vind , en dat is heel persoonlijk, dat je voor minder zoveel mooiere horloges kan kopen dan een Rolex . Dus zeker niet m’n laatste TAG.

3 likes

Lekker flesje Veuve!

1 like

Van harte met deze mooie nieuwe Tag :ok_hand: ondergewaardeerd merk als je het mij vraagt! En Den Bosch is altijd TOP!

1 like

Veel draagplezier gewenst. Zo’n TH erbij in de verzameling doet het altijd goed :+1:t2:

1 like

Mooi horloge!

1 like

Ik zie bubbels, ik lees het topic. Noem het Cliqbeet.

1 like

Proficiat met de nieuwe , geniet ervan

1 like

Gefeliciteerd met je Tag Heuer formula1, natuurlijk veel draagplezier :ok_hand: :+1:.
Zal je geen spijt van krijgen, spreek uit ervaring :wink:. Tja, die bubbels he ik krijg ze maar niet op, nog 4 flessen te gaan :crazy_face:

1 like

Mooie Tag :+1: Gefeliciteerd met de aanwinst

Clicquot… is dat een chique spelling voor “kliko” :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Prachtige TH. Gefeliciteerd met je NA. Lekkere kleur :smiley:

1 like

Gefeliciteerd, veel plezier ermee!

Grappig om te lezen dat mensen hier soms langs AD lopen, even kijken en dan iets kopen. Dat heb ik zelf nog nooit gehad. Ik ga echt specifiek naar AD dan om iets te bekijken.

3 likes

Gefeliciteerd! Uitstekende keuze! Ik heb de reverse panda chronoversie van deze serie. De mooiste F1-serie, tot nu toe, imo, super fijn dragend en built like a tank! Veel draagplezier!

1 like

Congrats.

1 like

Proost en gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd en proost.

1 like

Lekker zomers horloge en een prima fles voor een zomerse avond! Enjoy!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like