NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Zéér tevreden met het resultaat zeg.
Van idee en vraag, naar paar maand later in de bus. Juichen!

8 likes

Yes! En mijn blauwe zweefde ook neer op de deurmat (want van ploffen is met dit gewicht natuurlijk geen sprake)

En ik moet toegeven: in het echt nog mooier dan op de foto’s! :clap:t4:

Volgende stap: horlogebandjes kopen zodat ik het tooltje ook daadwerkelijk kan gebruiken :crazy_face:

6 likes

Zo hey! Even een middagje iets anders doen en ik mis heel wat berichten. Leuk om te horen dat een grote batch bij iedereen is aangekomen! Veel plezier er mee!

1 like

Rootbeer hier :raised_hands::v: echt een mooi licht tooltje :ok_hand::sunglasses: keurig gemaakt

2 likes

Complimenten @Arie_Kabaalstra voor dit superstrak gefabriceerd stukje gereedschap. :ok_hand:

23 likes

En nu allemaal sparen voor een Dumet horloge

:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ondanks toch al hoge verwachtingen toch nog positief verrast.
De kwaliteit is echt next level, rubber ringetje is top met openen en sluiten en de inzetjes blijven beter zitten dan in m’n originele bergeon tooltje.
Top werk @Arie_Kabaalstra!

16 likes

Dumet Timepieces,takes yours :grin:

2 likes

:scream:

1 like

afbeelding

2 likes

Mooi stukje werk Jan, dank je wel. :ok_hand::pray:

13 likes

Gezien, goeie prijs ook. Ik zoek echter naar de uitvoering met californian dial.

ik voorzie vele mods de komende tijd… Jan heeft uitgelegd hoe het anodiseren werkt… :joy: :joy:

6 likes

Heel erg blij met mijn twee rootbeers. Wat een kwaliteit! Dank toppers

3 likes

Mooi spul… :muscle:

16 likes

Na een paar weken nog steeds krasvrij :slight_smile: En toch stiekem al een aantal keer gebruikt om de bracelet te verstellen… en een keer om een simkaart te wisselen :joy:

9 likes

Hahaha hier ook al een keer! Topding! :joy:

5 likes

Nog meer marketingpotentieel :stuck_out_tongue:

5 likes

Weet iemand of er ook bredere Bergeon tipjes in omloop zijn? Het valt er steeds vanaf :sneezing_face:

64 likes

Dat is nog eens een ‘tikje’ erbij.

1 like