NA: Poedagar met Nautilus look

Nou hier is die dan @JohnvdT mijn Nautilus, nou ja beetje de look van :rofl:
Speciaal gekocht zodat ik naast je mag lopen met je Patek Phillipe, zal hem dus alleen omdoen als we bij elkaar zijn :wink:. En later zal het een weggever worden :smiley:

En toch is het een leuk horloge die uit de Chinese fabriek komt, en natuurlijk geen automaat maar een quartz horloge. Mag ik nu weer op visite bij je komen John :grinning: tis net echt he.

Heeft ie specs, natuurlijk welk horloge niet?

merk: Pedagar
model: 613B
inspiratie de PP Nautilus
wijzerplaat groen met sunburst
dial afhankelijk hoe je hem meet is 44mm
dikte 11mm
mineraalglas
uurwerk is een Miyota kloon, typisch Chinees :wink:
3 ATM tja wat verwacht je anders.
band met vlindersluiting en holle schakels
geborstelde kast en band, hoe kunnen ze het maken voor het geld verbaas mij iedere keer weer bij de Cinezen :grinning:
Zelfs lumen op indices en wijzers, houden het zeker 3 sec. vol :rofl:

Leuk horloge voor de kleine beurs die het niet uitmaakt wat voor merk erop staat :smiley:

Ben je nu tevreden @JohnvdT met mijn Nautilus look :rofl: Heb zelfs Assie aan het werk gezet om foto’s te maken.

En zoals je weet, ze maakt er veel he :wink:

Dank je voor de moeite Assie :heart:

Gelukkig hoefde ik er geen 2 jaar op te wachten John :rofl: Waarde, mag jij invullen John :wink:
Maar had het je beloofd he, de Nautilus :rofl: wanneer spreken we af met jou PP en mijn Nautilus Poedagar?

18 likes

Gefeliciteerd met deze Chinese aanschaf.

De letter p je tetsenbrd det het sms niet.

6 likes

Poe hé!
Gefeliciteerd en welkom bij De Club! :100:
Het is dat ik zo aan mn Calatravaatje hecht anders had ik willen ruilen!

IMG_2797

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! En groet van z’n Watchdives broertje…

1 like

Gefeliciteerd :partying_face: Prachtige kleur wijzerplaat :+1:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Een fraai vormgegeven horloge!!

Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

mooie nautilus wanna be :wink: :smiley:
draag hem met plezier

1 like

Poe😍, net echt

1 like

ja wel hoor, maar snel doen is niet altijd goed. Ben al blij dat ik het vandaag kon doen, gisteren door mijn rug gegaan doet knap zeer! Nou door rug gegaan, is een aandoening in de rug waar ik eigenlijk aan geopereerd zou moeten worden. Wat ik dus niet doe en soms zit de zenuw bekneld, wachten tot ie z’n plek weer weet te vinden :wink:

1 like

Ja duh, ben niet gek he John :rofl:. Zouden ze het zien in de P.C :wink:, mag ik nu weer met je op pad meneer Patek :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nou proficiat met je NA, geniet ervan!

Onderstaande is allemaal IMHO.:

Als ik heel eerlijk en rvzr ben… het ding lijkt nog niet eens op een Nautilus.
Waarom koop je dit?

Heb jij een adres waar ik maar 2 jaar hoef te wachten op een Nautilus :smile:?

:tada::tada:

EDIT

Laat maar. Geef maar snel weg :sweat_smile:

2 likes

Alleen als ik bij John ben of op pad ben met hem, verder gewoon in de China boxje :wink:

1 like

Het ding dat ik van een kleinzoon heb gekregen lijkt wel, heeft maar een paar tientjes gekost, en is voor mij van onschatbare waarde.
:innocent:

ff zoeken maar dit is em :

2 likes

Heftig.

Maar ik voel je.

1 like

haha, was eigenlijk gewoon een plaagstootje naar John, hij wist niet beter dan dat ik een Nautilus gekocht had :rofl:

Yep, maar weet niet meer hoe die tent heet in Aachen Duitsland? Weet jij het nog @Papadap of was het nu bij S&C??? 2 jaar en dan zou ik mazzel hebben, we gingen eigenlijk voor een Land-Dweller. Om de pols viel die mij echt tegen, smaak kwestie he :smiley:

Nee nee Brick je krijgt hem nu nog niet, eerst op pad met John daarna mag jij hem hebben :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Toch liever je tetsenbrd naar de vaantjes dan je rug :keyboard:

Au! :frowning: Sterkte daarmee :four_leaf_clover:

1 like

Dat zeker, zal niet precies uitleggen want het is lang latijns woord. Maar genezen doet het niet, ieder dag pijn en soms zit een zenuw bekneld en dat is nu het geval. Gaat wel weer goed komen :+1:

2 likes

Nooit gehoord van poedagar…

Ziet er leuk en bekend uit

Veel plezier ermee.

1 like

Klinkt als een wielrenner.

1 like

Man man man daar wil je toch niet mee gezien worden.

Met dat horloge ook niet trouwens.

1 like