NA: Pontiac Chronograaf

Zoals volgens mij velen (op het forum) ben ook ik erg gecharmeerd van 70ties chronos. Ik was de laatste tijd al een beetje aan het snuffelen maar het meeste beviel me toch niet: of niet mooi of gewoon te duur. En vintage blijft toch vaak een gok voor een niet-kenner als ik dus ik zou m t liefst van een betrouwbare verkoper kopen. En waar vind je die beter dan hier op het forum.

En toen zag ik deze pas voorbij komen hier. Ik was direct onder de indruk. Contact gelegd met de eigenaar en die stond wel open voor verkoop. Prettige deal gesloten met @septentrio en afgelopen week heb ik m ontvangen:

Ik vind een heel mooi horloge van ook nog een sympathiek (en betaalbaar) merk. Ik ben alleen nog aan het dubben wat voor band ik er op zal zetten. Misschien hebben jullie suggesties?!

Gr. Erik

12 likes

Heel gaaf inderdaad. Ik moet zeggen dat lang niet alle seventies chrono’s me kunnen bekoren, maar deze zeker. :thumbsup:
Hierop zou ik een donkerbruine racing band van Ko of iets dergelijks kiezen.

2 likes

Ja, ik heb nog wel een gewaagde suggestie.
Het klinkt wellicht far out maar het is beslist de moeite waard om iets te proberen dat in de jaren 70 nog helemaal niet te krijgen was; een band met metaalkleurige verf.
Ik heb onderstaande combi klaar liggen voor montage.
Ben benieuwd of er Anschluss is :smile:

2 likes

Mijn beste,

Mooi hoor!!
Ik wens je er vele sportieve momenten mee. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Gefeliciteerd; mooi exemplaar! Veel draagplezier.

1 like