Pontiac altijd +1 Hydraulica ook +1
Gewoon met een mes in de inkeping. Bij sommige Hydraulica modellen is er een driehoekje geëtst om te tonen waar de inkeping is.
Als je pech hebt is dit een Pfisterer kast. Die hadden een slechte kwaliteit dichting, die met de tijd gaat lijken op vloeibare drop. Dus doe voor de zekerheid handschoenen aan en pas op dat er niets in het werk komt.
Wat is het referentienummer?
Net het glaasje even opgepoetst en is weer mooi geworden!
Alle oppervlakkige krasjes zijn er uit! Vraag me btw ook af wat de aanslag op de wijzerplaat is en hoe dat ontstaat.
Het lijkt erop te zitten ipv erin.
Als ik zo kijk naar het logo.
Zou die aanslag eraf te halen zijn?
Of kan ik daar beter niet aan beginnen?!
De mijne is een Piquerez kast dwz compressor
Ik heb hem net dichtgedaan en krijg hem niet meer open
Ze gaan vaak nogal hard. Let op voor je vingers!
De driehoek staat bij mij (ref 86029) op het schuine vlak boven Pontiac.
Succes!
Er zijn hier een paar mensen met zo een super kastbodem verwijder machine. Misschien kan iemand je helpen.
Deze krijg ik ook al niet open. (ik word kennelijk oud en zwak, of het is te laat voor hard werk)
Als het me ooit lukt hem te openen laat ik weten waar de kast vandaan komt.
Ook hier staat de driehoek op het hellende vlak boven Pontiac.
Even een update!
Ik heb een bepaalde tik denk ik!
Alle horloge die stil staan zet ik altijd op 10:10 en geen 1:50 haha.
De Pontiac net en schoongemaakt, glaasje opgepoetst en de wijzerplaat bewonderd!
Dus klik de kroon uit en draai de wijzer vooruit naar 10:10!
En… spontaan begint de secondenwijzer te lopen!!
Stopt zo af en toe bij 45 sec en als ik hem optil tikt die weer vrolijk verder!
Heb wel vaker vergelijke situaties gelezen die te maken hadden met oude smeermiddelen.
Heb nog een andere Pontiac die nog voor een beurtje moet en denk dat deze dan gelijk mee gaat!
Voorlopig geen NA’s meer en even funds werven voor de beurtjes!!