NA Pontiac met groooote P

Ik weer begonnen met het zoeken naar en kopen van project horloges om de lange wintermaanden door te komen.

Vandaag een *** Pontiac nageur in de brievenbus. Wat een enorme tegenvaller, er zit bijna geen werk aan, glaasje polijsten kast poetsen, band er op en afregelen, voor het eten al klaar. Er in zit een fraaie AS 1702.

http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&&2uswk&AS_1702&

Maar wat een leuk klokje zeg, blij met de aanwinst.
En wat betreft klussen voor de wintermaanden: Gelukkig heb ik nog HF kennissen die mij alweer extra defecte horloges opsturen.

8 likes

Die ziet er inderdaad mog netjes uit!

Mijn beste,

Zeker en vast!!
Een frisse verschijning.:watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Mooi hoor! :+1:

Als je tegen het plafond opgaat heb ik nog wel een perpetual Raketa
die je mag ontchromen en ritueel begraven enzo.

Ik heb ook nog wel iets voor je hoor :stuck_out_tongue: Indien je tenminste iets met oude ds’n kunt en ook wat reserve onderdelen hebt…

NA :
mn topic lukte niet (plaatsing werd afgebroken, zojuist). Zag jouw berichtje.
ik heb drie horloges jaren 40 - 50 , die alle drie wel liepen toen ik ze kocht bij horloge verzamelaar - / verkoper, echter, alle drie staan stil. Het lijkt wel dat ze allemaal tot het einde - en dus te stijf - zijn opgewonden. Hoe is dit op te lossen, of te herstellen?

Deze week kocht ik Pontiac 3 ster Hydraulica Memodate, met nummers 955976 en 24023. Is aan de hand van het productienummer na te gaan van welk jaar deze is?
Hoe vaak is servicebeurt nodig, en “olie” ?
gr
Burdine
Ik ben nieuw op het forum sinds vandaag 9 april 2016

Ik zal in jouw eigen topic reageren.

Ik wil wel kijken wat er aan de hand is kom maar eens lang.
ik woon vlakbij Amsterdam stuur meer een PB.