NA Pontiac Orion

Dag horlogeliefhebbers

Deze wilde ik toch graag delen met jullie, omdat hij een speciaal plaatsje heeft in de collectie.

Na 5 jaar IVF met mijn vrouw hebben we een klein jaar geleden, na veel geduld, eindelijk het heugelijke nieuws te horen gekregen dat we in blijde verwachting zijn van een zoontje.

Omdat we beide een fascinatie hebben voor het heelal, kwamen we al heel snel bij de naam ‘Orion’ terecht voor onze zoon. Dat de raket naar de maan ook Orion noemt en het liedje ‘Fly me to the moon’ al tientallen jaren in het gezin van mijn vrouw werd gespeeld als ode aan hun opa, is een heel mooi pluspunt.

Als horlogeliefhebber en horlogemaker in opleiding wilde ik graag een geboortehorloge natuurlijk. Na wat zoeken kwam ik de Pontiac Orion tegen! Belgisch merk met de juiste naam, wat wilde ik meer? Ok ok een automaat wellicht, maar goed, het budgetvriendelijke aspect was in deze dure tijden ook een pluspunt.

Om het wat unieker te maken, heb ik inscripties laten zetten, zodat mijn zoon dit later ook kan dragen. Een nieuw persoonlijk erfstuk dus. Nu enkel hopen dat het horloge de tand des tijds verdragen zal.

37 likes

Wow! Gefeliciteerd. Mw. Lexaf en ik kennen de situatie. Onze dochter is inmiddels bijna 31.
Heel mooi en bijzonder symbolisch horloge heb je gevonden.
Ik wens je een mooie tijd toe :heart_eyes:

2 likes

Van harte! Zowel met de aanwinst in wording als met het horloge!

1 like

Bedankt! Was aangenaam verrast dat ze bestonden. Het merk Orion bestaat schijnbaar ook, maar ze lijken me prijzig voor wat ze voorstellen. Als Belg is Pontiac ook gewoon een tof merk. Lekker tijdloos model.

1 like

Dubbel gefeliciteerd!

2 likes

Nice wat een mooie aanwinst. Veel plezier ervan.

1 like

Gefeliciteerd met Orion en het horloge :wink:

1 like

Bijzonder mooi verhaal en erfstuk. Draag de ‘Orion’ Pontiac in goede gezondheid zodat je deze straks kunt doorgeven

1 like

Mooi horloge en leuk verhaal van harte gefeliciteerd en geef je zoon dan ook een Ford Orion als hij zijn rijbewijs heeft gehaald dan is het geheel compleet.
Veel draagplezier en geniet van beiden.

3 likes

Gefeliciteerd met je zoon en zijn mooie horloge :+1:

2 likes

Dubbel gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd! Fijn dat na zoveel jaren jullie kinderwens in vervulling mag gaan. En passend eerbetoon voor de kleine op komst met een horloge dat bij jullie drie samen past. Gewoonweg mooi.

2 likes

Gefeliciteerd

1 like

Nu heb je toch wel een idee in mijn hoofd gepland :grin:

1 like

Bedankt voor de mooie woorden :slight_smile:

natuurlijk gefeliciteerd en ja, deze Pontiac Orion is een mooi geschenk aan je toekomstige volwassen zoon :ok_hand:
en de inscripties maken het inderdaad een persoonlijk erfstuk, echt mooi :smiley:
houd hem in ere tot die tijd :ok_hand:

1 like

Ik doe mijn best :grin:

1 like

Op alle fronten, Gefeliciteerd! Gaaf hoor!!!

1 like

Van harte gefeliciteerd met de twee nieuwe aanwinsten. Wel benieuwd of de aanwinst om de pols meer indruk heeft gemaakt of dat het toch de geboorte van je zoon is…:wink: