NA, poor man's Hulk

Helemaal o.k., toch?! Lekker degelijk, met prima looks, specs en prijs! :+1:

2 likes

Ah een Seiko, ik dacht wellicht Certina toen ik de titel zag. :sweat_smile:

2 likes

Mooi ding man. Veel plezier ervan.

1 like

Liebe Leute,
Ontzettend bedankt voor de gunfactor.
Dit horloge heeft mij echt positief verrast. Toen de nieuwe 5’jes in 2019 uitkwamen was ik heel sceptisch over de prijs (tov de oude 5’jes) en de positionering tov van de instap-sporthorloges (divers). Hierdoor was ik uit de buurt gebleven.
Nu zo’n drie jaar kom ik tot de conclusie dat de 5-serie een ideale fit is als een daily zomer-beater die zowel mijn hart (voelt goed) als hoofd (logische keuze vanuit veel checkboxen) streelt…

1 like

Mooi! Ik vind het eigenlijk helemaal geen “poor man’s Hulk”; daarmee doe je hem tekort.

1 like

Thx :pray:

De “poor man’s-statement” is echt satirisch bedoeld :grin:. In de prijsklasse waar dit horloge is kan ik mij niet voorstellen dat er meerdere betere alternatieven zijn. Echt een topper en zoals @MrtnL het aangaf:

Ik geniet van ieder horloge dat ik heb, ongeacht de prijsklasse. Ook ga ik voorzichtig met alle horloges om. En op een of andere manier geniet ik meer van de horloges die wat betaalbaarder zijn. Waarschijnlijk omdat ik onbewust mij minder zorgen maak om de gevolgen van putsen etc… althans dat denk ik😂

1 like

@Double_E, wát een móóie Seiko, man ! Wees er zuinig op, want ook dit horloge zou ik niet aan een ‘uitschietend gereedschap’ ooit willen blootstellen. Kudos :blush: :eyes: :+1:

1 like

Dank @Freek_Palme , no worries. Ik ben echt voorzichtig met al mijn horloges :+1:

LS, voor een ieder die geïnteresseerd is deze prachtige Seiko, het is momenteel in de aanbieding bij Brandfield! Dus grijp je kans :muscle:

2 likes

Even laten zien dat de Hulk niet alleen in de warme dagen gedragen hoeft te worden:

Foto: 31-03-2022, regio 020

3 likes

Yep ! Thanks @Double_E, wellicht neem ik die ook, hij is ‘prettig geprijsd.’ :blush: :+1: :hugs:

1 like

Mooie foto, @Double_E ! :+1: :netherlands:

1 like

Mooi man! Veel plezier ermee!

1 like

En met coupon BF30HAPPY bij Brandfield(.nl) nu voor €156,-- incl. verzending

1 like

Thx @Freek_Palme & @watchingwatches !

Ook thx @Roger_R ! Dat is idd een heeeele scherpe prijs, jammer dat ik mij niet bewust was van die de coupon-code. Desalniettemin geniet ik er niet minder van :grin::muscle:

1 like

@Double_E, geniet van je werkelijk prächtige Seiko, want Seiko is niet ‘zo maar’ een merk. Want van wereldklasse.

Als horlogefans onder elkaar, kunnen we elkaar verder helpen. (@De ooroep tot ‘make the HF-watch-community great again’)

1 like