NA: prachtige handgemaakte lederen Watch Roll

Graag wil ik hier mijn deze week ontvangen Watch Roll even laten zien. Waarom?! Nou, gewoon omdat ik er heel erg blij mee ben en omdat ik het forumlid die deze Watch Roll voor mij heeft gemaakt even welverdiend in het zonnetje wil zetten. :blush: Het gaat hier uiteraard om onze Wesley @Taconew , maar dat hadden de meeste lezers denkelijk al begrepen.

Wesley heeft de Watch Roll geheel met de hand voor mij vervaardigd, volgens mijn specifieke wensen en leerkeuze, in een prachtig soepel bruin leder. Het resultaat is heel erg mooi geworden en ik kan niet anders zeggen dan dat ik er heel blij mee ben. :relieved:

Wie meer van zijn werk wil zien, kan op deze Instagram pagina een kijkje nemen. :wink:

Hier de foto’s. Eerste twee zijn vandaag door mijzelf genomen en de overige foto’s had Wesley voor mij genomen ter oriëntatie.

Deze met mijn horloges: met uiterst links de vandaag van onze Ide @anon50762135EV ontvangen NA (een vintage Nino)

Dit leuke cadeautje kreeg ik er van Wesley nog bij::blush:

En hier de foto’s van Wesley zelf:

41 likes

Wauw, erg mooi! Veel plezier ermee.
Vakwerk @Taconew!

1 like

Prachtig!

Wat ziet dit er toch mooi en luxe uit zeg.

1 like

Prachtig Harry, ga je van genieten hoor😉

1 like

Heel mooi Harry :ok_hand: …veel plezier ermee :+1::smiley:

1 like

Prachtig! Staat hier ook nog op de wish-list.

1 like

Erg gaaf, veel plezier er van!
Kudo’s voor @Taconew

2 likes

Prachtig Harry, mooi om te zien dat je er blij mee bent. Ik had aan Wesley gevraagd om er stiekem “klokkenbips” op te zetten, maar we hebben een echte professional in huis. Niks van dat alles… of toch wel…? :male_detective:

:point_up:

5 likes

Hahaha… Han! dat verbaast mij niet. Alleen jij kan zoiets verzinnen! :joy::ok_hand: Maar ik wil jou wel heel graag bij deze nogmaals bedanken, voor de persoonlijke en zeer vriendelijke geste die jij aan het verhaal hebt toegevoegd! Je weet waarover ik het heb en het is zeer gewaardeerd, collega! :blush::+1:

1 like

Zeer fraai! Vakwerk @Taconew :ok_hand:

1 like

Haha pas de problème mon ami :v: Kleine moeite voor een grote waardering is het in mijn ogen altijd waard.

On topic, ik vind dit het meest gave:

Erg goed bedacht van Wesley :full_moon_with_face: Je ziet wel vaker een uitsparing voor een 6767, maar zo blijft je watch roll in topstaat zonder slijtageplekken van het scherpe vorkje :+1:

5 likes

Wat een vakmanschap. Ik wens je er veel plezier mee!

1 like

Ziet er zeer mooi uit. Nu wil ik ook zo’n mooie lederen Bergeon tool pouch :grin:

1 like

Fantastisch en geweldig gedaan @Taconew !

1 like

Mijn beste,

VAKMANSCHAP in Hoofdletters!!
Grandioos!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Wauw.

1 like

Idd erg mooi dit :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Mooi Harry, van harte!
Ik ben ook in het gelukkige bezit van 2 pouches van @Taconew
Ennuh, ze worden alsmaar mooier dus er zullen nog vele gelukkige HFérs volgen.
Mocht ik weer wat nodig hebben weet ik hem te vinden :wink:

2 likes

Zeer chique👌🏻 Daar ga ik ook eens over nadenken😎

1 like

Hallo mon cher cousin Robin! :sunglasses: Niet nadenken, maar… ‘dromen, durven, DOEN!’ :ok_hand::wink::joy:

3 likes