NA: prachtige Rothwell horlogebox 12 stuks

Ik wil jullie graag mijn nieuwe horlogedoos laten zien, want ik vind hem prachtig!
Gekocht via Amazon (.de)

De foto’s:

Oja en laatst ook zo’n horlogestandaard voor 1 horloge gekocht op Ali, heel nice, zwaar en kwalitatief goed:

Bevindingen:

• Ziet er prachtig uit, geeft me een fijn gevoel de horloges zo bij elkaar te zien
  • De rode binnenkant vind ik echt heel sprekend en mooi (andere opties zijn grijs en paars geloof ik)
  • Mooi formaat kussentjes
  • Handige lade eronder
  • Blijft zelf goed open staan met de klep omhoog
  • Redelijke prijs volgens mij (rond de €100)
  • Minpunt is dat op twee punten het kunstleer steviger gelijmd had mogen worden, het is gekleefd en zie overal heel mooi, maar op twee punten ben ik dus wat voorzichtig. Nu los ik dat liever zelf nog eens op als dat ooit nodig blijkt dan nu weer heen en weer sturen, maar toch goed om te weten voor als je hem wilt aanschaffen.

Dat was het weer! :slight_smile:

32 likes

Ik zou helemaal gek worden van de keuzestress. Wel een coole Seiko 5, met die oranje plaat!

1 like

Mooie box! Leuk ook het leer, weer eens iets anders als hout. De rode binnenkant is ook gaaf :smiley:
En het lege plekje lijkt me mooi een goed excuus voor een solar/eco drive (Chronomaster bijv.?) gezien de glazen deksel :wink:

1 like

Afwerking ziet er goed uit. Veel plezier ermee. Mooie Tudor trouwens :star_struck: :+1:

1 like

Hele mooie doos hoor :+1::wink:

Handig is ook die lade voor bandjes en armbanden.

1 like

I know maar ik ben al ingekrompen dus voor mij overzichtelijk :joy:

Thnx! Zalmroze, nog beter.

Heb nog een Dan Henry chrono die ik ging verkopen, maar toch nog even hou :sweat_smile:

3 likes

DH Is altijd goed. Ga ik ook nog een keer voor gaan als die hier voorbij komt :grinning_face_with_smiling_eyes: en die CW is ook prachtig!

1 like

Mooie Seiko daar links onderin.:+1::ok_hand:

1 like

Mooi man, ook leuk met zo’n RLC standje er bij, met zo’n marmeren voetje. :slight_smile: Even alle gekheid op een stok, Toffe kist, cool Chris Ward ook. Die Smiths en Certina zijn ook cool, Alpinist een klassiekertje, Vintage is mooi, Cocktail time leuk, dus ook nog eens prima inhoud.

Dat marmeren standje vind ik wel lullig. Sorry.

Trouwens: Dune al gezien? Mein Darwin im Himmel wat cool. En wat houdt men zich krek bij het boek. Supertof, kom net uit de bioscoop.

2 likes

Hoe groot zijn die kussentjes? Ga zelf wss de 6 plekversie halen, alleen heb ik 16,5 - 17 cm polsen, en wil niet dat die kussentjes helemaal in elkaar geplet worden :joy: Deze rode uitvoering ziet er goed uit!

1 like

Dankje!

:joy:

Ho ho er zijn grenzen he.

Omg ja vorige week! :scream:
Wat een film.
Wel hoe meer ik terugdenk aan het boek, hoe meer ik besef dat ze weg hebben gelaten (politieke diepgang) en hoe weinig dialoog er was :joy: maar de film laat me niet los, het is er een van een heel nieuw niveau!

2 likes

Zoals met elke box laat ik de bracelets gewoon open. Zit je soms net met hoe die ligt vanwege de sluiting, maar dat is dan maar zo

1 like

Sorry man. Kon het niet laten.

Ik vond de dinner party een gemis, maar ik vond dat Villeneuve het boek heel, heel erg trouw is gebleven. Ook met veel subtekst, zoals die hele korte over die 20 dadelpalmen en zo. Het space guild bleef wel buiten schot, dat vond ik jammer, maar verder chapeau, chapeau, chapeau. Dit is gemaakt door een man met liefde voor de bron.

Hulde. Op naar deel twee. Ik ga misschien nog maar eens een keer naar de bioscoop om deel een te zien, dan heb ik m’n best gedaan om Dune van inkomsten te voorzien.

Ik ben nog nooit twee keer naar een film gegaan, in de bioscoop. Dit kon de eerste wel eens worden.

2 likes