Ziet er prachtig uit, geeft me een fijn gevoel de horloges zo bij elkaar te zien
De rode binnenkant vind ik echt heel sprekend en mooi (andere opties zijn grijs en paars geloof ik)
Mooi formaat kussentjes
Handige lade eronder
Blijft zelf goed open staan met de klep omhoog
Redelijke prijs volgens mij (rond de €100)
Minpunt is dat op twee punten het kunstleer steviger gelijmd had mogen worden, het is gekleefd en zie overal heel mooi, maar op twee punten ben ik dus wat voorzichtig. Nu los ik dat liever zelf nog eens op als dat ooit nodig blijkt dan nu weer heen en weer sturen, maar toch goed om te weten voor als je hem wilt aanschaffen.
Mooie box! Leuk ook het leer, weer eens iets anders als hout. De rode binnenkant is ook gaaf
En het lege plekje lijkt me mooi een goed excuus voor een solar/eco drive (Chronomaster bijv.?) gezien de glazen deksel
Mooi man, ook leuk met zo’n RLC standje er bij, met zo’n marmeren voetje. Even alle gekheid op een stok, Toffe kist, cool Chris Ward ook. Die Smiths en Certina zijn ook cool, Alpinist een klassiekertje, Vintage is mooi, Cocktail time leuk, dus ook nog eens prima inhoud.
Dat marmeren standje vind ik wel lullig. Sorry.
Trouwens: Dune al gezien? Mein Darwin im Himmel wat cool. En wat houdt men zich krek bij het boek. Supertof, kom net uit de bioscoop.
Hoe groot zijn die kussentjes? Ga zelf wss de 6 plekversie halen, alleen heb ik 16,5 - 17 cm polsen, en wil niet dat die kussentjes helemaal in elkaar geplet worden Deze rode uitvoering ziet er goed uit!
Omg ja vorige week!
Wat een film.
Wel hoe meer ik terugdenk aan het boek, hoe meer ik besef dat ze weg hebben gelaten (politieke diepgang) en hoe weinig dialoog er was maar de film laat me niet los, het is er een van een heel nieuw niveau!
Ik vond de dinner party een gemis, maar ik vond dat Villeneuve het boek heel, heel erg trouw is gebleven. Ook met veel subtekst, zoals die hele korte over die 20 dadelpalmen en zo. Het space guild bleef wel buiten schot, dat vond ik jammer, maar verder chapeau, chapeau, chapeau. Dit is gemaakt door een man met liefde voor de bron.
Hulde. Op naar deel twee. Ik ga misschien nog maar eens een keer naar de bioscoop om deel een te zien, dan heb ik m’n best gedaan om Dune van inkomsten te voorzien.
Ik ben nog nooit twee keer naar een film gegaan, in de bioscoop. Dit kon de eerste wel eens worden.