Normaal gesproken ben ik eigenlijk niet zo van de Na’s maar deze verdient het dubbel en dwars!
Al jaren lang ben ik bevriend met Sai Lek, we hebben elkaar leren kennen door onze liefde voor HiFi, zo zijn we met z’n tweeën in de afgelopen jaren stad en land afgereden voor speakers, versterkers en wat ook maar te maken heeft met stereo apparatuur.
Sai is echt een ontzettend lieve kerel en altijd betrokken bij wat er zich afspeeld in het leven van mij en m’n lieve vrouw, zo komt hij regelmatig langs met brood en fruit alsof we iets te kort komen, daar moeten we altijd een beetje om lachen want ik heb nou niet bepaald het postuur van iemand die niet genoeg eet!
Maargoed, afgelopen maand is Sai voor 4 weken vertrokken naar Maleisië voor familie bezoek en nou hadden we het niet lang daarvoor gehad over de Seiko srpl93 en dat ik die nog wel eens op de kop zou willen tikken.
Een dag na aankomst in Singapore kreeg ik al een berichtje met foto’s dat de Seiko geregeld was met de boodschap; mr Tromp, Kadootje van Sai Lek.
Vanochtend stond hij bij me op de stoep net bijgetrokken van z’n jetlag, best kwiek voor iemand van bijna 80.
Bij binnenkomst verontschuldigde hij zich eerst voor het feit dat de Seiko box in Singapore is achtergebleven (alsof mij dat iets uitmaakt).
Ik heb hem uiteraard bedankt voor het horloge en uitgelegd dat het gebaar mij diep ontroerd!
Goed verhaal, gaaf horloge, geweldige topper die sai lek.
(Je kan hem indien lid toch even taggen zodat we allemaal weten wie deze held is en hij weet van dit topic)
Hij is geen Hf’r , heb het wel eens voorgesteld maar dat is te ingewikkeld😁
Hij geniet wel van horloges dat wel , afgelopen jaar zijn we nog samen bij Tempus geweest voor een service van z’n vintage Rolex day date, das ook zo’n verhaal, indertijd werkte hij in Chinese restaurants dat was toen in opkomst en helemaal hip en happening.
Er werd toen zoveel getipt dat hij na een paar maand van z’n fooien geld deze dd heeft aangeschaft, moet je nu eens om komen😂