Mijn nieuwe aanwinst is binnen! Een Nederlands horloge waar ik, zeker voor de prijs, erg blij mee ben.
Ook voor mijn smalle pols erg stijlvol. Nog even een shout naar @Carpe_tempus voor de tip. Hieronder wat foto’s.
Mijn nieuwe aanwinst is binnen! Een Nederlands horloge waar ik, zeker voor de prijs, erg blij mee ben.
Ook voor mijn smalle pols erg stijlvol. Nog even een shout naar @Carpe_tempus voor de tip. Hieronder wat foto’s.
Mooie aankoop, gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!
Mooi! Leuk dat je een prisma hebt gekocht. Hele leuke klokjes voor een nette prijs. Geniet ervan!
Gefeliciteerd, mooi en goed horloge! Toevallig heb ik vandaag m’n oude maar prima Prisma ook om😀.
Veel plezier met je NA!
Dank allen! Enige waar ik over twijfel is het leren bandje, die is ondanks dat het “genuine leather” is echt van lage kwaliteit (begrijpelijk bij deze prijs) maar goed daar gaan we gewoon een ander bandje op doen
Proficiat met je nieuwe aanwinst. Nu heb ik heb ik geen verstand van het huidige merk Prisma, maar wat me opvalt is dat zij dit logo voeren:
terwijl het getoonde horloge dit logo heeft:
Hetzelfde merk?
Idd een mooie klok … en bedankt voor de shout… proficiat !!
ik zou hem eens op een legergroen textiel op leer
of op een choco bruine leren Nato zetten
ik meen dat dit de re-issue vintage modellen zijn
en daarop staat dan dit “zwierige” logo
Ik denk dat ik ‘m een keer ga proberen met lizard grain bruin of iets dergelijks. Nato zou ik niet weten of dat zou kunnen althans een lederen misschien wel
Mijn beste,
Chapeau!!
Een mooi horloge van een notoir horlogemerk!?
Veel draagplezier!!
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!
Orologio Signaturis Temporis.
Gefeliciteerd, mooie aanwinst
Het bandje is best mooi en moet je misschien nog even “indragen”?
Hoe dan ook, veel plezier met je mooie Prisma
Prschrog2
Na wat nagedacht te hebben heb ik toch besloten de horloge te retourneren, heb wat anders op het oog gekregen wat wat meer bang for buck is. Stay tuned!