NA Probeersel

Na wat wikken en wegen wilde ik dan toch eens een smartwatch proberen. Vooral voor tijdens de duikvakantie lijkt het me prettig om een duikcomputer te kunnen combineren met een dagelijks te dragen horloge.

Na wat inlezen, kwam ik al snel uit bij de Garmin descent. Gezien het een probeersel is en ik geen oneindig budget heb, ben ik gegaan voor een descent mk1. Vandaag het tweedehandsje uit Duitsland binnen gekregen, na in Nederland twee keer bijna opgelicht te zijn.
Het horloge is in goede staat, de bezel en het glas hebben wel heel lichte krasjes. Maar aangezien dit horloge ook duikcomputer is en door de vorige eigenaar ook als dusdanig is gebruikt, kon ik dit verwachten. De korte rubber band heeft wel een beschadiging, hiervoor is een AliExpres bandje onderweg. Ook via Ali komt er een “titanium” bandje, wat voor dat geld natuurlijk nooit titanium kan zijn. Maar ach, voor een gebruiksartikel tijdens avontuurlijke vakanties zal het vast volstaan.

Mocht het bevallen, ga ik uiteindelijk kijken voor een mk2 of mk3.

9 likes

“De” duikvakantie. Dat klinkt definitief. Nu ook nog foto’s maken van je verblijf met horloge onder de waterspiegel!
Succes!!

Mooi en best decent. Geniet ervan :smile:

1 like

Gefeliciteerd :clinking_glasses:

@Omanido Er staan twee duikvakanties gepland voor dit jaar. Eerst Egypte en eind van het jaar Indonesië. :blush:

2 likes

Gefeliciteerd met deze twee uitstekende vooruitzichten en de benodigde parafernalia

1 like

ill-allow-it-ken-jeong

Je gaat tenslotte écht duiken. Veel plezier gewenst alvast!

1 like

Veel plezier op de 2 vakanties met je mooie horloge!!:watch:

Heel tof, veel duikplezier gewenst.