NA: Proxima "avocado"

Deze “avocado” kleurcombinatie al langer op het oog, zowel van San Martin als van Proxima. Uiteindelijk gekozen voor de Proxima vanwege de nèt iets lekkerdere afmetingen (vnl, de dikte), de zeker niet mindere afwerking (heb al drie Proxima’s, dus bekend met niveau) en de 28.800 slagen per uur, die toch net voor een iets mooiere “sweep” zorgen dan een 3Hz klok. De Proxima’s worden blijkbaar allemaal voor verzending gereguleerd, want dit is de 3e automaat die vrijwel exact loopt (-2 seconden per dag met een beat error van 0,2).
De meegeleverde metalen band heeft een quick-release systeem en een glidelock functie en schroefpinnen (schroevendraaier wordt meegeleverd). En dat, met kortingscode weliswaar, voor 209 euro… (Oorspronkelijke prijs 289, (inmiddels 317 (?)) het systeem gaf aan de kortingscode niet te herkennen, maar verwerkte deze uiteindelijk wel… :grinning:). Geen idee of het ontwerp volledig origineel is (eclectisch?), maar wat mij betreft een top horloge!

39 likes

Gaaf! Lekkere kleurencombi, gefeliciteerd :slightly_smiling_face:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Heerlijk kleurtje :ok_hand:

1 like

Leuk horloge! :ok_hand:

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Cool! Funky kleurtje!
Ik was een tijdje terug naar z’n oranje broertje aant kijken, maar uiteindelijk laten schieten.

Tevreden mee?

1 like

Bijzonder horloge - weer eens wat anders! Geniet er van.

1 like

Yep, erg tevreden mee!

5 likes

Vrolijke aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Toffe aanwinst!

1 like

Van harte, erg leuke klok :blush::+1:

1 like

Verfrissende verschijning deze :avocado:
Gefeliciteerd met je zomerse NA

1 like

Leuk hoor, lekker vrolijk!

1 like

Gefeliciteerd!

Leuke kleurcombinatie!

Als je heel erg door je wimpers kijkt zouden er wat elementen in kunnen zitten die aan bepaalde Christopher Ward horloges doen denken, maar volgens mij is dit origineel.

1 like

Leuke aanwinst. Veel plezier ermee!

1 like

een mooi horloge :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Veel plezier met dit horloge.

1 like

Ik ben gelukkig niet de enige die dit denkt. Vooral de bezel en de vorm van de kast heeft heel erg weg van de oude C65 serie.

2 likes

Een blijworder :grimacing:

1 like