NA: 'R is for Rolex'

Vorige maand zijn mijn vrouw en ik ouders geworden van een gezonde zoon. Een geweldige ervaring maar niet de NA die ik hier wil delen.

Big Tech heeft mijn sociale media de afgelopen maanden dus bedolven onder baby-gerelateerde reclame. Veel praktische hulpstukken en pluizige knuffelbeesten maar ook dit geestige boekje: ‘R is for Rolex’.

Zelf vond ik de verzendkosten vanuit de VS te hoog; dit was meer dan de prijs van het boek zelf. Mijn vrouw dacht daar kennelijk anders over en heeft het ding alsnog stiekem besteld.

Het is een grappig boekje waarin het alfabet aan de hand van horloges wordt uitgelegd. A is for Audemars, etc. De gemaakte keuzes zijn soms discutabel; bij de Z denk ik eerder aan Zenith dan aan Zeitwerk en ik hoop niet dat F.P. Journe de tweede foto hieronder ziet…

Ohja, door de felle kleuren in het boek vindt de kleine het na 5 weken ook al bijzonder interessant. Als dat maar goedkomt…

Cheers,

Chopin

60 likes

Gefeliciteerd met jullie kleine, hij krijgt het horlogevirus met de paplepel ingegoten

1 like

Gefeliciteerd met jullie zoon! Leuk boek zeg! Mijn dochter is inmiddels 8 maanden, en inmiddels wordt het wel tijd om Jip&Janneke te verruilen voor dit soort boeken :joy:

2 likes

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Dat boekje gaat die van ons ook leuk vinden denk ik :upside_down_face:

1 like

Leuk hoor. Ik ben benieuwd wat zijn eerste woordje wordt. Pappa, mamma, Patek of Zeitwerk?

2 likes

Gefeliciteerd met jullie zoon, het boekje is superleuk. Mijn kleinzoon heeft 'm ook :grin:

1 like

Gefeliciteerd met je zoon.
En ja je kan het ze niet vroeg genoeg leren.

1 like

Gefeliciteerd met je zoon.
Franck Muller, Master of complications…

1 like

Gefeliciteerd!

Quote heeft een paar jaar geleden een soortgelijk boekje uitgebracht dat hier nog steeds in de boekenkast staat, hilarisch!

Screen shot 2013-01-05 at 00.31.51

Screen shot 2013-01-05 at 00.32.08

Screen shot 2013-01-05 at 00.32.49

Screen shot 2013-01-05 at 00.33.14

9 likes

Bedankt allemaal!

Haha prachtig! Zakgeld als eerste woordje ipv Zeitwerk… @Sandy

1 like

Awesome! Bij ons staat het boekje ook al klaar op de commode. Vriendin was gisteren uitgerekend. Hij is er nog altijd niet, we wachten het rustig af…

2 likes

Spannend! Veel succes voor jullie allebei en alvast een prachtige tijd samen!

1 like

Op een of andere manier moet ik altijd denken aan de luie straatmuzikant van Van Teeuwen als mijn kinderen over zakgeld beginnen; “Lalalala, Geld!”

1 like

Veel geluk met jullie kleine

1 like

Hahaha… grappig boekje :sweat_smile:

1 like

Wat leuk!

1 like

Gefeliciteerd!!

De appel valt nooit ver van de boom dus t virus zal ie ooit overnemen

Ik geniet ook hoe de kleine elke avond met mij “hartjes geeft” op ‘wat dragen we vandaag’

Nog heel onbevangen en niet bedoezeld door waarde, exclusiviteit of merken.

2 likes

Leuk boekje.

1 like

Haha geweldig! :smiling_face_with_three_hearts:

Van een ander kaliber maar ook geweldig! Ik heb al vroege zijn shows (tot Spiksplinter - vanaf daar vond ik het minder worden) minimaal 4x met plezier gekeken.

1 like