Vorige maand zijn mijn vrouw en ik ouders geworden van een gezonde zoon. Een geweldige ervaring maar niet de NA die ik hier wil delen.
Big Tech heeft mijn sociale media de afgelopen maanden dus bedolven onder baby-gerelateerde reclame. Veel praktische hulpstukken en pluizige knuffelbeesten maar ook dit geestige boekje: ‘R is for Rolex’.
Zelf vond ik de verzendkosten vanuit de VS te hoog; dit was meer dan de prijs van het boek zelf. Mijn vrouw dacht daar kennelijk anders over en heeft het ding alsnog stiekem besteld.
Het is een grappig boekje waarin het alfabet aan de hand van horloges wordt uitgelegd. A is for Audemars, etc. De gemaakte keuzes zijn soms discutabel; bij de Z denk ik eerder aan Zenith dan aan Zeitwerk en ik hoop niet dat F.P. Journe de tweede foto hieronder ziet…
Ohja, door de felle kleuren in het boek vindt de kleine het na 5 weken ook al bijzonder interessant. Als dat maar goedkomt…
Gefeliciteerd met jullie zoon! Leuk boek zeg! Mijn dochter is inmiddels 8 maanden, en inmiddels wordt het wel tijd om Jip&Janneke te verruilen voor dit soort boeken
Van een ander kaliber maar ook geweldig! Ik heb al vroege zijn shows (tot Spiksplinter - vanaf daar vond ik het minder worden) minimaal 4x met plezier gekeken.