Niet goed uitgegriept en dus weer terug in bed. Gelukkig bracht de post wat leuks mee. Twee “poor man’s Carrera’s”
Mooie klokken! Volgens mij wou jij gewoon thuis blijven zodat je de nieuwe klokjes in ontvangst kon nemen
Oh man, was het maar zo’n feest, voel me echt beroerd!
Mooi, veel plezier ermee.
Beterschap in elk geval! Vind overigens vooral witte met zwarte leren band erg mooi. Leuk dat detail in de sub-dials. Ook de wijzer van de chrono vind ik gaaf
Leuke aanwinsten! Ben eigenlijk wel benieuwd naar je gehele collectie, zie zoveel chrono’s van jou voorbij komen. En beterschap!
Mooi!
En beterschap.
Mvg. Bertjan
Ik zat er laatst eens over te denken om alles in 1x op de foto te zetten! Maar het zijn er nogal wat. Overigens is er een deel van wat ik niet draag…
Dat zijn mooie aanwinsten, nog nooit gedragen zo te zien
Beterschap
Mijn beste,
Leuk hoor.
Een mooi duo horloge-plezier!!
Dit heeft beslist een helende werking voor de griep!!
Orologio Signaturis Temporis.
Mooie klassieke chrono’s; veel plezier ermee!
En beterschap natuurlijk.
Mooi! Zeker die naamloze. Enig idee wat voor horloge dat is?
Binnenin tikt een Valjoux 7733, het horloge is ongetwijfeld ooit verkocht door een Juwelier wiens afname zo klein was bij de “wijzerplatenboer” dat er geen eigen merkje op gedrukt werd.
Alweer mooie aanwinsten
Ze zijn wel erg mooi vooral de BWC
Wat merk is die andere
Mooi aanwinsten en beterschap!
Leuke aanwinsten!!
Fantastico!
Ga je ze nog laten servicen of zijn ze al top?
Grt.
Chrono’s functioneren top en ze liggen nu op mijn bureau vrolijk de tijd weg te tikken. Eens even kijken of ze netjes de tijd houden. Als ze dat doen doe ik geen service.
Wat zitten er voor uurwerken in?
De Panda heeft een Valhoux 7733 en de BWC een Landeron 248