NA - Rado Captain Cook High-tech Ceramic

Hierbij een klein verhaaltje voor het slapen gaan.

Toen ik vorig jaar de wondere wereld van horloges in ben gestapt had ik nooit gedacht een horloge als deze te kopen (want duikers = stom…). Gelukkig kunnen smaken veranderen en ben ik duikers steeds meer gaan waarderen. 1 van mijn favorieten werd al snel deze Rado, de doorzichting zwarte wijzerplaat en de classy Captain Cook look (mooi rijmpje) trokken mij zeer aan.

Toen ik het horloge in deze kleurstelling op het forum zag staan kon ik het ook niet aan mij voorbij laten gaan. Vandaar dat ik na mijn vakantie maar eens een dagje Brugge heb gepland met een vriend samen om langs te gaan bij @FilipD en gelijk Brugge eens te verkennen. Zodoende kwam ik thuis met een horloge, heerlijke speciaalbiertjes en goed gevulde maagjes van de Belgische wafels. Al met al een top dagje :slight_smile:

87 likes

Mooi horloge, gefeliciteerd!

1 like

Mooie aanwinst! Veel draagplezier toegewenst!

2 likes

Prachtig horloge, geniet ervan en van de biertjes

1 like

De eerste die ik op had was zeer matig. Ik vind veel bier lekker. Bier met een zachte munt smaak duidelijk niet haha

1 like

Mooie aanwinst! Geniet ervan!

1 like

Dat klinkt inderdaad niet echt heel geweldig :sweat_smile:

Oh herro :heart_eyes:

1 like

2 likes

veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd met je horloge :wink:

Dankje!

Dit zijn de betere tripjes. Geniet van je NA

1 like

Geniet van deze toffe NA. Alleen voor het bier is Brugge al de moeite :drooling_face:

1 like

Nice! is dat brons het accent op de bezel en de kroon? En als ik naar de achterkant kijk zie ik geen uitsparingen voor een case back tool, of is het een front loader? Of is de optie het bekende balletje?

1 like

Case is van staal, keramiek en PVD. Verder lijkt het mij het oude bekende balletje die van pas komt :wink:

1 like

Deze uitvoering van de Captain Cook kende ik nog niet, gaaf hoor! Veel plezier ermee en laat het bier smaken!

1 like

Enjoy!!

1 like

Bijzonder horloge. Gefeliciteerd en veel draag- en kijkplezier!

1 like

Gefeliciteerd met deze NA Frank. Gaaf horloge, geniet ervan

1 like