NA: Rado Captain Cook LE

Deze week via Uhrforum gekocht.


Was nooit in de gelegenheid geweest deze vooraf eens te passen dus een klein gokje hoe dit zou uitpakken, vooral gezien het formaat van 37.3mm. Ik vind de maat bij het dragen echter erg geschikt. Het horloge heeft met zijn bruine sunburst plaat, de glimmende ceramic bezel, de rode details (inclusief ronddraaiend ankertje!) en de grote urenwijzer meer dan voldoende aanwezigheid. (polsomvang 17,5cm)

De plaat heeft een mooie bolling en geeft een sterk beeld in combinatie met het sterk gebolde glas en de bezel die naar binnen toe afloopt.

Ter vergelijk, de Cook naast een 42mm flieger

plaatje van de achterkant

Recent een fieldtest waarin de Rado ook onder water bleek te funcioneren :grinning:
http://wornandwound.com/field-test-scuba-diving-belize-four-popular-dive-watches-seiko-oris-rado/

Enfin, ben er blij mee, Er is een watchgecko tropic onderweg voor de zomer

78 likes

Mooi hoor!

1 like

Leuk horloge :ok_hand:

1 like

Erg knap! Toppertje!

1 like

Ziet er erg goed uit.
Veel plezier ervan gewenst.

1 like

wacht, dat ankertje drààit?? Hoezo?
Prachtig horloge! Vind Rado steeds boeiender. Die nieuwe matte ceramic automatic wil ik wel 'ns ergens proberen…

1 like

Mooi horloge! Ben niet zo’n fan van Rado, maar deze is wel mooi!

1 like

Wow, gefeliciteerd! Heb meerdere malen deze overwogen. Gaaf hoor!

1 like

Grapje van Rado, verder geen functie. Had het origineel in de jaren 60 ook al.

Erg veraasend leuk horloge dit. Heb nooit zo naar Rado gekeken als merk, maar deze mag er zeker zijn. :+1:

1 like

Enfin, hoe cool is dat!

1 like

Gaaf horloge. :+1:

1 like

Erg mooi horloge, heeft ook mijn interesse deze alleen de maat :thinking:

Veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Mooi, veel draagplezier

1 like

Fraai horloge. Gefeliciteerd!

1 like

Gave aanwinst.
Heb ook niets met her merk Rado maar vind dit een ontzettend goed geslaagd horloge.

Ga je ook de stalen band erbij kopen?
Bij de LE dus geen stalen band, maar wat zijn de verschillen met de non-limited?

Anyway, heel veel draagplezier van de zomer.

1 like

Dank je. Ik ga de stalen band niet kopen, ik vind die te glimmend.
Verschil met de non-limited zit hem in de kleur van de wijzerplaat en de band dus. Formaat en overige specs zijn hetzelfde.

4 likes

De functie is dat het supercool is! Mooi horloge hoor.

2 likes

Nice one!

1 like

Érg mooi; geniet ze!!!

1 like