Afgelopen week even van een lekkere vakantie genoten in Dubai en een bezoekje gebracht aan de Mall of the Emirates en Mall of Dubai. Letterlijk elk merk is hier te vinden, Vacheron, AP, PP, Lange & Sohne, Montblanc, Bvlgari, Cartier, Rado, Zenith, Rolex, Breitling… en dan vergeet ik er nog minstens 20.
Als een jongen in een speelgoedwinkel heb ik overal staan geilen op al dat prachtig geweld. Sommige merken deden me minder dan ik had gedacht (IWC en Cartier) en anderen juist meer (O.a. Montblanc, Bvlgari).
Maar uiteraard speelde budget ook een rol dus de grote jongens zoals AP of Lange vielen (helaas) sowieso af.
Maybe one day…
Ik heb staan twijfelen bij Breitling (Navitimer) en Tag Heuer (Aquaracer) maar uiteindelijk ben ik met een Rado naar huis gegaan. En wat bij andere winkels niet lukte (Breitling Navitimer), lukte hier wel, mijn vrouw zag een aantal modellen bij Rado die haar aanspraken. Smaken verschillen want ik zou 100 x de Breitling Navitimer hebben gekozen maar uiteindelijk is het haar horloge, haar keuze. Het werd een Rado Centrix Skeleton.
Alleen moest ik er dan wel een min of meer “matching” horloge bij nemen (blijft een vrouw) en zodoende heb ik van mijn vrouw een Rado Coupole gekregen, die zij erg mooi vond staan op mijn arm.
Zelf had ik deze wellicht niet gekozen maar ik draag 'm met trots omdat ik weet dat zij 'm prachtig vind staan.
Zelf wou ik altijd al een Captain Cook en daar hadden ze er meerdere van, waaronder een aantal exclusieve limited editions. Maar om een beetje binnen budget te blijven heb ik het simpel gehouden en deze bronzen knaap genomen:
Ik ben er in elk geval erg blij mee, de collectie begint aardig te groeien en er is de komende jaren nog genoeg om naar uit te kijken. Die Aquaracer komt er ook nog wel en als het meezit komt die Ketelaars er ook ooit, moet alleen op die verdraaide wachtlijst terecht komen
Bedankt voor het lezen, fijne zondag nog en nu snel F1 kijken