NA Rado intergral automaat

Nadat ik mijn Zenith had verkocht zat er weer wat geld in de kas en een lege plek in de horlogedoos.
Deze Rado stond al een tijdje op mijn shortlist.
En omdat ik ook een rechthoekig horloge in mijn collectie wil hebben deze gekocht.
Zeg maar voor de variatie niet te dressie en met dat kenmerkende design wat Rado Rado maakt.

33 likes

Mooi. Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

1 like

ha, de eerste keer dat ik zo’n horloge zag was ik opslag verliefd en ik moest en zou hem in ieder geval eens van dicht bij gaan bekijken.
nu was dat al enige jaartjes geleden, hij werd nog verkocht in de oude munteenheid toen :smiley:
en zelfs toen moest ik wel even slikken van de prijs die men ervoor vroeg :dizzy_face:
maar ik was daar toch en ging naar binnen en vroeg of ik hem eens mocht zien.

nu moet je weten dat ik in die tijd gewoon was een “gewichtig” horloge te voelen en toen ik deze in m’n handen kreeg was mijn verbazing volledig van de kaart, dat ding weegde totaal niets, ik dacht in eerste instantie met een speelgoedje te doen maar toen werd me uitgelegd uit welke materialen dit horloge was gemaakt, maar ik was zo overdonderd door het gewicht en natuurlijk de prijs dat me bij het eerste contact liet terugdeinzen dat het toen niet is door gegaan.

kortom, telkens ik nu zo’n model zie moet ik terug denken aan mijn ervaring maar toch blijf ik het één van de mooiste horloges vinden :+1: :star_struck:
mss is die van jou één van de zwaardere kalibers maar ik vind hem prachtig :star_struck:
geniet ervan, ik ga nog even terug naar de foto’s zien :+1:

1 like

Rado’s zijn soms wel ongeliefd door liefhebbers, ik vind hun designs en gebruikt van ceramics wel leuk.

Aan het kijken naar een captain cook.

1 like

Dank je wel.
En leuk om je verhaal te lezen :grinning::+1:

1 like

Mooi :ok_hand:t2: Gefeliciteerd

1 like

volgens mij heb ik zo een mooi setje.

13 likes

Ehh volgens mij ook!
Gefeliciteerd met de Rado en die Fortis is ook super mooi…

1 like

Zeker weten :ok_hand:t2:

1 like

Mooie aanwinst gefeliciteerd!

1 like

Mooie collectie en gave NA :+1:

1 like

Veel draagplezier toegewenst met de Rado Hans👍

1 like

Mooi hoor! :+1:

1 like

Mooie aanwinst!

1 like

Leuk! rechthoekig is niet iets wat ik snel zou kopen, Maar vind het wel een mooi horloge!

1 like