Geweldige verzameling!
Een prachtig resultaat en mooi verslag weer. Ga je display 2 ook nog vol maken? Dan heb je nog wel wat te doen tot september.
Weer een stuk der Huzaren complimenten voor het volharden !
En wat een prachtige bracelet - jaloers
Wow, ik ben jaloers op je vakmanschap (en de collectie). Dank voor het delen van dit verhaal!
dat is toch de bedoeling. de horloges zijn er, de tijd niet. We zullen zien hoever we geraken.
Bedoel je dat je voor al die lege kussentjes nog Rado horloges hebt? Dat zijn er dan nog 29?
Ja dat bedoel ik, zullen er een paar minder zijn omdat ik een 10 tal lege plekjes moet houden voor een paar bijzondere modellen die ik nog zoek. Maar heb er nog ca 10 liggen en ca 15 onderweg. En dat is eigenlijk al meer dan wat we nodig hadden rekening houdende met de bijzondere modellenlijst. Dus als we zover zijn kan ik op zoek naar doosjes om er een paar in een rado doos te steken
We gaan er altijd vanuit dat er hier en daar wat sneuvelt, echter van alles wat je ziet moet je slechts plus 1 doen van wat totaal gekocht was, er is er dus slechts 1tje gesneuveld tengevolge slechte plaat maar mechanisch in orde en net heb ik eentje weggelegd omdat ie een scheur in de bezel had maar mechanisch was ie ook in orde. Gebruik ik dan bv de tige van voor bovenstaande enz. Dus ze komen ook van pas.
Als je ooit een plaatsje te kort komt en je besluit om dan maar je Purple Horse te verkopen, dan houd ik me aanbevolen.