NA: Rado Original Diver

Ik heb deze nu een maand of twee en ik wilde 'm toch even laten zien. Ik had net een week mijn account op HF en toen kwam deze voorbij in het verkoop gedeelte. Ik was op slag verliefd en ik heb meteen toegeslagen. Nog geen dag spijt. Sterker nog, ik wordt er steeds gekker op. Hij draagt erg prettig en hij is gewoon zo ontzettend mooi.

Ik kende Rado als merk wel, maar ik dacht dat ze alleen van die platte ceramische horloges maakten. Enter de Original. Een wereld is open gegaan.

En nu blijkt, hij is er ook nog in het blauw en als klap op de vuurpijl: in het groen. Die is zo mogelijk nog mooier. Heeft iemand deze?

Anyway, hier de wrist-shot. Let wel, ik ben geen fotograaf. Hij staat op zijn kop, maar ik krijg 'm niet omgedraaid. (mcfr opgelost :slight_smile: )

21 likes

Mooi Horloge hoor! Veel plezier ervan.

Nice one!

Leuk en apart design!

Heel gaaf! :+1:

Dat vind ik een erg fraai horloge, proficiat!

Bedankt voor de aardige reacties allemaal.

Zoals je kan zien op de foto trekt de lunette (dat is toch Nederlands voor bezel?) nogal wat vingerafdrukken aan. Het is hoogglans gepolijst en je blijft poetsen. Maar dat is het waard hoor, kan ik 'm even aaien.

Die lunette is van wolfraam-carbide en dat heeft een hoge dichtheid, dus het klokje is ook erg zwaar. Ik moest er even aan wennen, maar zoals gezegd, hij draagt erg fijn.

Dat vind ik een erg fraai horloge, proficiat!

Dat vind ik een erg fraai horloge, proficiat!

Mooi horloge.

Ik zag 'm ook voorbij komen.

Veel plezier ervan.

Beter ? beter.

Elf.

Haha, jij wel. Ik ben echt niet handig met computers :sweat_smile:

Mijn beste,

Ziet er zeer begeerlijk uit!!
Mijn complimenten!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Mooi mooi!

Gefeliciteerd :thumbsup:
Mooie aanwinst.
Veel plezier ermee.

Pieter.

Cool deze, geniet ervan :+1:

Ik heb er ook een gehad en altijd spijt gehad dat ik hem weg heb gedaan.
Nog steeds een van mijn favoriete horloges met een prachtige afwerking.
M.a.w. gefeliciteerd.

groetjes Lenno

Ja een mooi horloge.
Ik heb ook nooit geweten dat Rado deze maakte, dacht ook alleen aan ceramisch.

Samen met de captain cook mijn absolute favoriet !

mooie rado. Geniet ervan.

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst .