NA ragstaal

Vandaag met veel plezier weer TAG Heuer Aquaracer om de pols mogen doen.
Was haast vergeten hoe heerlijk solide deze aanvoelen.
Dit heeft mijn verlangen naar een DJ36 weer even kunnen bekoelen. (Vraag me niet voor hoe lang)
Deze heerlijker beater zit perfect, niet gedacht dat @Flipperkast en ik dezelfde pilsmaat zouden hebben.

Ik geloof dat ik nog wat “clearance levels” mis om te kunnen reageren in het “ervaring met”- gedeelte, dys voor nu maar even hier:
Met @Flipperkast kun je goed zaken doen, ook als newbie.
Binnen 48 via dhl op de pols, volgende keer wellicht toch die bak koffie maar halen.
@Flipperkast bedankt!!

28 likes

Sjieke klok! Enne… hoeveel biertjes moest je drinken voor dat je er achter kwam dat jullie dezelfde pilsmaat hebben? :joy::joy::joy:

8 likes

:laughing:

1 like

Pilsmaten moet je nooit onderschatten, proficiat met deze aanwinst!

1 like

Leuk om te lezen. Jij ook bedankt. Geniet ervan!

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Mooi horloge, helaas was ik niet doortastend genoeg, ik ga verder zoeken. Jij veel plezier ermee!!

2 likes

Gefeliciteerd! Volgende keer wel even sokken aandoen! :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd! Ik heb er nog over getwijfeld maar het was toch niet helemaal wat ik zoek. Goed te zien dat hij bij een liefhebber om de pols zit!

1 like

Mooi horloge. Veel plezier er mee :wink:

1 like

Mocht je hem ooit willen flipperen ik wil hem wel . Veel draag plezier ermee.:muscle:

1 like

Veel plezier met de NA.

1 like

Mooie aanwinst. Waar pilsmaten toch goed voor zijn

1 like

Mijn beste,

Een fraaie aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

O ohh, dit gaat me vast nog lang achtervolgen hier op het forum :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar goed, ik had dan ook mn sokken nog niet aan.
Gaat zeker blijven en veel draagtijd krijgen, zit echt fijn!

1 like

Mooi horloge!

Ps. Ms ivm je pilsmaat ook je naam maar wijzigen in ‘MicroStella-Artois’? :wink::beers:

1 like

Topic had ik straal gemist, maar prachtige Aquaracer. Draag 'm in goede gezondheid!

Damn you, Autocorrect! :slight_smile:

1 like

Geniet er nog steeds van hoor. Genoeg wat je niet kan doen met een mechanische klok. Hout hakken bijvoorbeeld!

2 likes