NA: Raketa

En weer een horloge van mijn vriendin @PetraO overgenomen en weer een Rus. Gaat niet bij mij om de pols, maar bij mijn ega.
Deze was voor de export, dial maat 34,5mm dus iets te klein voor mijn boomstammen :wink:. Daarnaast een handopwinder en ik ben lui he, mijn ega niet :grin:. Uit welk jaar die komt geen idee zolang die maar netjes loopt. Ziet er nog zo netjes uit, dus zo oud zal die niet zijn. Maar wel weer een rus erbij, o ja mijn ega heeft binnenkort haar eigen box. Nog maar zelf een extra boxje gekocht voor welke ze af en toe mag pikken, van de rest blijft ze af :smiley:
De foto van het glas vind ik nog de mooiste foto, ligt er wel dik op :smiley:

Specs: geen idee, maakt ook niet uit loopt als een tierelier :smiley:
Credits voor de foto’s zijn voor mijn ega :+1:

22 likes

Mijn beste,

Proficiat!!
Ziet er glorieus uit!!
Draag hem met fierheid.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Wil jij haar namens mij feliciteren met dit prachtige uurwerk, en veel draagplezier toe wensen.

1 like

Staat haar goed! Gefeliciteerd😀

1 like

Leuk horloge. :ok_hand: Mijn vrouw draagt niet eens een horloge.

1 like

Mooi. Wens haar veel draagplezier.

1 like

Gewoon eentje voor haar kopen, kan ze niet weigeren en ziet/merkt ze gelijk hoe vroeg jij uit je nest bent :wink:

1 like

Goede actie! Leuk dat er zo’n actief lijntje met @PetraO is ontstaan. Benieuwd wat we nog meer langs mogen zien komen. Hoe dan ook: gefeliciteerd aan allen!

1 like

Jij kent mijn vrouw duidelijk niet :rofl:. Mijn dochter draagt daarintegen een 45 jaar oude gouden Certina!.

1 like

Nóg een horloge voor je ega ? Die gaat ook als een Raketa :grin: gefeliciteerd Ferry :+1:t2:

2 likes

Haha, en ze wilde geen box, nou die is inmiddels ook al besteld :wink:

1 like

Fred, astronaut, met deze Raketa kom je op tijd op de maan !:smiley:.Proficiat!:ok_hand:

1 like

Slim!

Happy wife, happy life

Congratz. :facepunch:t2:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd met de zoveelste NA Ferry. Wanneer gaat je ega deze dragen :man_shrugging:t3:

1 like

Dat is echt lachen, ze heeft er 10 waarvan ze er 2 zeker niet gaat dragen. Zijn notabene echt vintage, Orisje uit begin 1900 en nog eentje een Wap 16mm (volgens mij niet interessant) vraag mij niet wat dat is een Wap, denk dan aan wappies :grin:. Maar goed, ze heeft nu al keuzestress haha. Ze vindt haar Casio net zo mooi als haar two tone Longines conquest. Duw maar af en toe gewoon een horloge in de handen die ze dan even moet dragen :grin:.
Heb wel afgesproken dat ik af en toe in het topic wat dragen wij vandaag, zij ook een foto plaats onder die van mij :smiley:

2 likes

Hij is tof. Dik plexiglaasje trouwens.
De positie van de datumaanduiding is al helemaal cool :ok_hand:

1 like