[NA - Rectificatie] TT DJ 16013

Eens.

Dank je!

Dat idee heb ik zelf ook!

1 like

Mooi ding zeg! Leuk geschreven ook, vooral door de foto’s ertussen.

1 like

Nice gefeliciteerd :wink: Welcome to two tone fever :stuck_out_tongue:

1 like

Voorzichtig daarmee, Siedo. De laatste die dat probeerde is met me getrouwd. Dat zou ongemakkelijk worden.

Supertof horloge overigens. Ik kan die linen plaat wel waarderen, maar ik vind hem meer spreken met een zwarte of blauwe dial. :ok_hand:

4 likes

:joy: ik sta wel sterk in mijn schoenen.

Helemaal mee eens.

1 like

Mooi man! Fantastisch horloge :ok_hand:t2:

1 like

Geweldig mooi :ok_hand:

1 like

Ik ben normaliter voor Linen dials, maar vind de blekere beige implementatie op Lord Matics, Lord Marvels en Constellations mooier dan de meer geel-goud ogende linen dial op je DJ. Zeker in combinatie met een two-tone Jubilee wordt het mij te veel 50+, om @Rolopalooza te citeren.

De zwarte dial geniet dan ook mijn voorkeur, eerlijk gezegd. De linen is geen straf hoor, maar een tikkie te geel naar mijn smaak.

Een wijze houding. :slight_smile:

Maar leuke inblik in je beslissingsproces, mooie foto’s, veel plezier er mee.

3 likes

We zijn het eens.

3x dank.

De scherpste heb je gevonden, zo lekker!!!

Nu nog foto’s leren maken, wilde je voor een foto uit je overzicht een compliment geven, maar dat is net diegene, die je van het internet hebt geplukt!!!

:joy_cat::joy_cat::joy_cat:

1 like

Hele lekkere combo heb je daar siedo! Ook eentje die hier niet zo vaak voorbij komt.

Goud met zwart is top, maar linen is ook heerlijk. Ik zou het een lastige keuze vinden, maar uiteindelijk voor zwarte plaat gaan… toch het lekkerste bij goud!

5 likes

Ja, dat gaat nooit wat worden. Beter dan dit wordt het niet.

2 likes

Heel mooi :ok_hand: zo’n two-tone datejust draagt inderdaad top!

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand: prachtig. Zwarte wijzerplaat is top :+1:

1 like

Lekker hoor! Grappig om te lezen dat TT je eerst niet zo trok, had precies hetzelfde maar ben inmiddels ook overstag :grin:

1 like

Je moet het blijkbaar leren waarderen.

Lekker @SwedishChef! Pracht exemplaar :+1: leuk verhaal ook :+1: in ben benieuwd hoe ie er irl uitziet…:wink:

1 like

Let’s find out! Kans is groot dat je deze wel gaat zien.

1 like

Zeer mooi horloge! :ok_hand: Van harte gefeliciteerd! :slightly_smiling_face:

1 like

Bedankt, Harry

1 like