Ha Kerel! ik ga ook weer uitkijken naar een mooie TT. Ik mis de mijne… mede door topics als deze van jou.
Dit was de mijne. Spijt van de verkoop…
Ze hebben iets bijzonders en zijn heel fijn om iedere dag te dragen. En ze passen overal bij.
Ha Kerel! ik ga ook weer uitkijken naar een mooie TT. Ik mis de mijne… mede door topics als deze van jou.
Dit was de mijne. Spijt van de verkoop…
Ze hebben iets bijzonders en zijn heel fijn om iedere dag te dragen. En ze passen overal bij.
Het zal je niet verbazen, maar ik kan het je aanraden.
Zeg dat wel!
Zeker weten.
Als Siedo na de zwarte wijzerplaat een keer voor een jaartje wil wisselen naar deze plaat, sure, maar verkopen doe ik hem toch niet, zou er spijt van krijgen.
Zou ik ook niet doen Han! Het is gewoon zonder discussie beeldschoon deze combinatie. Eerlijk is eerlijk!
Vooralsnog denk ik geen gebruik te gaan maken van jouw aanbod. Maar je weet het nooit!
We zijn ook nog geen zwarte wijzerplaat verder. Ik ga binnenkort wel eens wisselen. Ik heb er inmiddels teveel om het niet te doen.
Dat wordt stap 1 inderdaad.
Help me eens… Welke heb je? Champagne, blauw, tapestry, piramide?
Champagne, blauw, zwart, zwart tapestry, zilver tapestry, wit, zwarte piramide. Volgens mij mist hier nog iets, maar ik weet niet precies welke.
De beige piramide gaat vanmiddag op de post naar @Schoen, maar als hij zijn 16233 een keer weg doet koop ik hem voor dezelfde prijs terug.
Koen is binnenkort een baller.
Verdorie, op deze foto’s is het toch erg gaaf… jammer dat ie eerder was.
Het is echt een snelle jongen, die Koen. Soms lopen de feiten achter hem aan.
Iets zegt mij dat je bij een willekeurige MJ fanclub je antwoord gaat vinden.
Grijpt scrotum en roept; ‘hiii hiiiiiii’
Zwart, blauw, pyramide, allemaal gaaf.
Ik weet niet of ik oud genoeg ben voor deze, maar tapestry blijft voor mij toch de tofste
echt heel gaaf!
Je bent zo oud als jij je voelt. Hij staat je in ieder geval goed.
Was het maar zo makkelijk. Zo’n rood jasje kiest jou.
Gefeliciteerd, prachtige aanwinst! Geniet ervan!