Na: Regulator

Ik was er ook al lang mee klaar geweest, maar het is wel een beauty. Of - eine Augenwelle. :upside_down_face: Unitas met Dreiviertelplatine - is allemaal eerder gedaan - hoi Dornblüth - maar deze is gewoon best fraai.

1 like

Een horloge met een verhaal, nu al. Maar wat een geweldig mooi en verfijnd apparaat zeg, gefeliciteerd!

1 like

Mooi hoor gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Gelukkig een “eind goed, al goed” verhaal. De aanloop was niet geheel regulier, zaken hadden beter “reguliert” kunnen worden, maar de Regulator is er. En dat is wat telt. Gefeliciteerd & veel plezier van dit prachtige horloge!

1 like

Prachtig, het wachten zeker waard

1 like

Geniet van je erg langverwachte maar mooie Regulator! :hugs::pray:

1 like

Wàt een lekker horloge!
Supermooi :100:
Eindelijk is hij er!

1 like

Leuk je reis te lezen @whisky En persoonlijk sluit ik me aan bij je keuze van de wijzerplaat :ok_hand:t3:

1 like

De aanhouder wint! Gefeliciteerd met deze regulator :ok_hand:
Wat is het idee achter een ‘regulator’ eigenlijk?

1 like

Zeer zeer mooi horloge :ok_hand:

1 like
2 likes

Dankje, helemaal gelezen. Voor de sier dus eigenlijk. Goed gelukt dan :slightly_smiling_face:

2 likes

Wat een enorm mooi horloge!
Lange adem, maar het resultaat mag er zeker zijn! Geniet ervan.

1 like

Heerlijke regulator! Proficiat met je NA.

1 like

Heel leuk om te lezen en mooi horloge. Veel plezier ermee.

1 like

Goed verhaal en leuke intro van je Cornehl regulator, deze kan mijn waardering wel hebben dus gefeliciteerd met je Cornehl regulator, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Edit: ik heb ook een zwik regulators, ook wel bakregulators genoemd maar die hangen aan de muur :wink:

1 like

Gewoon heel heel mooi, congrats👌🏾

1 like

Iedereen heel erg bedankt voor de reactie’s tot zoverre.

@LVA. Lijken me idd erg sympatieke mensen. Echter zitten ook weer in zo een uithoek volgens mij bijna op de grens in een klein dorpje? En ik weet niet want wacht tijd was paar jaar geleden al 1.5 jaar of ik die reis nogmaals wil aan gaan na het gedoe met de regulator en voor die prijs heb ik ook zowat een gouden Tank of een JLC MUT Moon.

@Raymoi5: Had vantevoren al aangekondigd geen wristshot te plaatsen. Word nu sowieso erg lastig want had eigenlijk maat M qua band lengte besteld. Heb XL gekregen. Ding is momenteel gewoon niet te dragen voor mij.

3 likes

Ha, geen idee eigenlijk. Ik kan niet eens een adres terugvinden. Maar als je graag persoonlijk contact hebt met de mensen dan is Duitsland wel heel groot. Kan meevallen, kan (dik) tegenvallen.

Sja. Maar dat zijn massaprodukten hé. :sunglasses:

1 like

Ja eens.

Als ze niet verhuisd zijn zitten ze in Weifa.

Dat ligt hier

En mezelf kennende zou ik de Kudoke qua uurwerk compleet tricked out willen hebben maar als ik t prijsverschil zie wat er toen in een jaar bij is gekomen zal dit momenteel tussen de €5 en €6.5 k extra kosten. Grof geschat.

Of ik zou eens bij een van zijn leerlingen kunnen gaan kijken of dat wat is.

1 like