Heel leuk verhaal en mooie horloges. Gefeliciteerd. GS is wel hot op het forum, de laatste tijd.
Gefeliciteerd! Het zijn herkenbare ervaringen van meerdere HF-ers die Japan bezochten. Horloge(s) kopen, parken bezoeken, de sneltrein tussen Tokyo en Kyoto, musea bezoeken, restaurants frequenteren en de prachtige bloesemkleuren. Heerlijk, ik zou zo morgen weer willen. Maar dat is me te makkelijk.
Ik werp een dartpijl naar de wereldkaart, en geloof het of niet ! pal in Tokyo …
Gefeliciteerd! Japan uitgespeeld ![]()
Wauw, wat een ervaring
. Prachtige fotos en prachtige horloges. Moeilijk om hier niet een klein beetje jaloers van te worden:wink:. Geniet ervan!
Mooi verhaal, prachtige reis en schitterend mooie horloges. Veel draagplezier!
Prachtige horloges, gefeliciteerd!
Verder nog iets gedaan in Japan?
Gaaf
gefeliciteerd!
Prachtige Foto’s en gefeliciteerd met je aanwinsten ![]()
Dat is lekker doorpakken! Geniet van deze 3 en de keuzestress iedere ochtend van welke je om gaat doen ![]()
Stuk voor stuk fantastische horloges! Heel veel plezier ervan!
Mooi verhaal en prachtige foto’s. Gefeliciteerd met de mooie souvenirs!
Alle drie de horloges zijn mooi, maar deze is wel erg jaloersmakend. Prachtige horloge!
Ook mooii dat de mensen daar zo vrij de winkels inkunnen, zonder allerlei beveilgingsmaatregelen. Is hier in Nederland wel anders.
Goede score ![]()
Mooie reis en 3 prachtige NA’s, gefeliciteerd!
prachtig! Ons voornemen is om in 2027 met het gezin richting japan te gaan. Ook ik wil graag op zoek naar een GS en met name de SBGA413. Zo te lezen meer dan de moeite waard! Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinsten.
Leuk om te lezen, de Kuoe vind ik de mooiste. Geniet er van!
Prachtige reis met 3 prachtige horloges, veel draagplezier!!![]()
Leuk verhaal! Veel draagplezier ![]()
Klinkt als een geweldige reis. En drie prachtige horloges aan overgehouden. Veel draagplezier!
Nog een extra bevestiging om eens naar Japan te gaan!
Mooi verhaal en NA’s.