NA Rellen met dellen: eindelijk mag ik ook een keer.

Amen. Klopt helemaal. Moeten we alleen niet te vaak gaan melden, anders gaan ze er binnenkort ook “naar” calculeren. :sunglasses:

Ben ook bang dat deze jongen te groot voor hem is aangezien @anon50762135 het afgelopen jaar juist meer naar vintage aan het kijken is/was.

1 like

Déjà vu :grin:
Komt goed,de mijne kwam ook wat later,iets met een huishoudster enzo :sunglasses:

1 like

Overigens leuk verhaal,mag je vaker doen :+1:t2:

1 like

Goed verhaal en gefeliciteerd :+1: :sunglasses:

1 like

Proficiat!

Dit lijkt me ook n leuk model. Zelf heeft mijn voorkeur voor zwarte of full lume dial.
Wel beetje balen dat WR slechts 1 bar is.

Hoop dat ie je water avonturen overleefd, maar ik vrees het ergste.

Er is ook n nieuw model uitgekomen met 10 bar WR, maar mist die mooie vintage stijl.

Wat ik overigens met de bezel zou doen, is het onderliggende veertje eruit halen. Dan ben je v dat geklik verlost :nerd_face:

1 like

Hé, wist ik niet. Toffe aanvulling. Dank.

Ik weet de hele dag al niet hoe laat het is. The gewenning is strong in this one.

Hahahaha… Mijn horlogebudget is veel te beperkt, en ik doe niet aan Patreon. :slight_smile: Maar ik waardeer de gedachte. :+1:

Deze massdrop Airman heeft nog ouderwets 200m WR, dus sla je slag. :slight_smile:

3 likes

Airman is zo’n gaaf model…

Mis deze nog steeds wel. Vond m net wat te druk en groot uiteindelijk.

1 like

Oh vet!

Zelf gaat mijn voorkeur uit naar de Airman 18 Purist Automatic Black Dial GL0223.

Met 39mm, een bescheiden formaat. Alleen jammer dat de 6 afgesneden is. Misschien dat n 42mm me ook zou bevallen, maar moet ze maar es n keer eerst IRL zien.

1 like

Hij staat er tussen.

Nog 20 uur te gaan. :slight_smile:

1 like

Mooi geschreven en mooie foto’s!

1 like

Mooi verhaal Chris! Ik heb hem altijd met veel plezier gedragen, voor mij een van de mooiste uitvoeringen die ze gemaakt hebben. Veel plezier ermee en gaaf dat hij in handen van een liefhebber is gekomen :+1:t2:

1 like

Hahahaha… Dank je!

Uiteraard zat ik al naar dat ding te loeren toen jij 'm nog had. Mezelf kennende gaat ie hier z’n definitieve stek vinden. :+1:

2 likes

Oh maar die heeft een prima thuis gekregen hoor. En ik houd wel van wat drukte. :grin:

3 likes

Heb jij er twee?

Nee, eentje maar. Die heb ik van Ruud overgenomen. De foto’s lijken anders door de belichting, óf je hebt niet goed gekeken.

Mooi bandje!

Heb ik van mijn Cocktail Time afgehaald. Heeft @Ko-Banden ooit voor me gemaakt. Ik wil nog steeds een bruin bandje erbij hebben maar Ko heeft zoveel goeie suggeties dat ik niet kan kiezen. :joy:

1 like

Vind hem goed passen. @Ko-Banden is een horlogebandenmagiër wat mij betreft. Prachtig werk.
En emm… die Glycine is toch mooier dan de cocktail time ;).

2 likes

Ik had deze helaas gemist! Van harte gefeliciteerd alsnog! Mooi horloge inderdaad! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Sja, dat klopt. Het was me in eerste instantie niet opgevallen dat de bezel goudkleurig was. :wink::+1::+1:Tof!

Dank!

1 like