Contact gehad met de verkoper. Omdat hij het volgens mij ook echt niet wist en ik niet de behoefte voelde om hem een poot uit te draaien, voorgesteld dat we de reparatiekosten zouden splitten, en hij heeft dus zojuist de helft terugbetaald Klasse.
Haha ik heb een aardige kern van blijvers hoor
Maar in de periferie heb ik een wisselende collectie en zeker de laatste tijd niet meer zo snel tevreden met nieuwe aanwinsten.
Haha inderdaad maar net zoals met mijn mods, beschrijf ik liever hoe het echt is gegaan
Het is goed om te weten dat dit kan gebeuren, als je net als ik een redelijk blinde gok aangaat met een vintage horloge van ebay, waarbij de verkoper al geen garanties gaf.
Nogmaals bedankt @vinwat, we hebben dit horloge zo van een wisse dood gered
Wow, een van de weinige verkopers die de redelijkheid inziet van de verkoop m.b.t. een dergelijk object als blijkt dat er inwendig alsnog onvoorzien iets aan mankeert.
En dan inderdaad bereid is om te delen in de reparatiekosten.
Dat is zeker klasse.
Echt een prachtig horloge. Jaloers op hoe mooi deze dial eruit ziet, het heeft precies het verfijnde wat een Cartier heeft, numerals zijn bolder dan de Seiko Tank. Mag ik vragen welke zoektermen je op ebay hebt gebruikt?
Die andere band lijkt me helemaal niet saai. De zwarte croco eist teveel de aandacht op in mijn optiek. Maar goed, ik moet oordelen van een foto . Sowieso leuk verhaal en hij is erg fraai. Het ontwerp heeft dan ook een pracht voorbeeld. Mooi dat ie weer goed loopt. Geniet ervan!
Erg smaakvol hoor! Mooie aanwinst met een kleine ‘uitdaging’ maar uiteindelijk prima in orde. @Dao is het ook nog een specifiek type of alleen een tank?