Ik heb er lang op moeten wachten, maar eindelijk is die binnen.
Deze representor is ontwikkeld door @Brunmontagne i.s.m WhatsUSeek. Met een bijzondere wijzerplaat van Lapis Lazuli van edelsteen. Waarom wilde ik deze hebben, nou om de volgende redenen:
Ten eerste een hele mooie wijzerplaat, verder ken ik als grootverbruiker natuurlijk wel de kwaliteit van de representors maar als grootste voordeel het volgende:
De steen staat voor oprechte en liefdevolle relaties. Lapis zou ondersteunen in integriteit, het denkproces, intelligentie, concentratie, zelfvertrouwen. Nou de leden die mij kennen weten dat ik dit wel kan gebruiken
Zal het de laatste zijn van Brunmontagne, durf niets te beloven .
Vergelijk maar eens de vorm van de kast en de mooie strakke lijnen en de accenten van de representor met die van de grote merken.
Dit is dus echt dutch design en niets gepikt van de andere merken, dit voor de leden die dit merk nog niet kennen.
Natuurlijk ook weer wat specs en foto’s:
Stalen kast 40mm
Dikte 11,4mm
Saffierglas
Seiko NH35 uurwerk
Wijzerplaat van edelsteen Lapis Lazuli
Stalen QR band 22mm-18mm doorlopend die gelijkmatig om de pols ligt.
Daarnaast heb ik nog andere QR bandjes van Brunmontagne, zoals een canvas en leren band. Want ja, Assie wil ze ook om .
Tiet voor foto’s gemaakt door Assie, misschien wat veel maar mag de pret niet drukken
Jazeker kan je die wisselen, je hebt ook zoals te zien op de foto’s een blanke bezel zonder stippen. persoonlijk vind ik dat te kort doen aan het horloge. Maar altijd handig als reserve
moeten we @Assie62 over een tijdje vragen of het werkt? Hoevaak moet je daarvoor deze Representor dragen? Je wisselt nogal eens vanwege de grote van je collectie
Bovenal gefeliciteerd met deze mooie NA. Draag hem in goede gezondheid
Altijd mooi om je enthousiasme weer te lezen Ferry! Bedankt daar voor! Blij te lezen dat het horloge weer goed is ontvangen! Ik ben zelf helemaal verliefd op deze dials!
Weer een leuke volgende stap, op naar nog veel leuke ontwikkelingen en ideeën. En mensen zoals jij helpen daar zeker bij!
Echt he, toen die binnenkwam en (jawel) Assie hem uitgepakt had zag ik die oogjes al glimmen. He een QR canvasbandje erbij, die past dus echt mooi om mijn pols. Ga nu maar een paar boxen op slot doen