NA: Representor maar iets anders.

Nog niet zo lang geleden via via deze nieuwe Representor met tijgeroog overgenomen van @Sjaak. Waarom verkoopt iemand zijn nieuwe horloge, had iets met de ogen te maken heel vervelend dat je dan je horloge weer moet verkopen. Maar hij is goed terrecht gekomen Sjaak. Sorry @Brunmontagne (Pascal) maar kon deze echt niet laten lopen voor die prijs, maar we blijven vrienden :ok_hand:. Zie je 21 april.

Zoals al de andere representors is deze ook weer mooi afgewerkt, spiksplinter nieuwe wijzerplaat, de tijgeroog. Je moet deze echt in het :sunny: zien.
De dial is 40mm
Uurwerk NH35
En zoals bij alle stalen banden loopt deze ook mooi door.
Weet niet wat ik er nog meer van moet vertellen, heb in het verleden genoeg geschreven over de Representors, allemaal top :+1:

We gaan lekker naar de foto’s, zeggen meer dan tekst.
En vanavond gaat ie echt t/m morgen om de pols.

En nu op naar het nieuwe model van @Brunmontagne (Pascal) welke nog in ontwikkeling is, we zijn benieuwd.
Ik ben blij met mijn tijgeroog en zijn werking:
De steen beschermt tegen negatieve invloeden van buitenaf en geeft inzicht in onszelf en anderen. De steen helpt om afstand te nemen, het overzicht te bewaren, informatie te integreren en je doelen te bereiken. Ben benieuwd, moet ik hem wel een tijdje dragen. Nou ja, na 1 dag moet ik toch wat merken, alleen maar vriendelijke berichten op het HF :wink:

58 likes

Heel bijzondere wijzerplaat! Veel plezier ermee Ferry, ik vind 'm echt bijzonder. Had 'm ook al in het blauw zien staan.

1 like

Weer een mooie erbij!:heart_eyes:
Ziet er tof uit👍

2 likes

Mijn beste,

Enthousiaste collega foto’s van een prachtig horloge!!
Ik wens je er een aangename tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

ja hoor, weer een prachtig exemplaar :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Ik vergeef het je, voor deze keer :wink:.
Veel plezier gewenst met de nieuwe aanwinst!

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dit echt een gaaf horloge is geworden!

Heb het prototype er van al even om de pols! Afgelopen weekend het genoegen gehad op de Retailbeurs in Utrecht te staan en heb hem daar al voor laten maken. Nog niet af, daar was te weinig tijd voor haha.

1 like

Ferry! Proficiat met de nieuwe Representator ,veel plezier ermee :ok_hand:
Echter je vertelde e.e.a. over een steen …eh ja ik zag de relatie niet geheel met het horloge …?

1 like

Oei, deze Brun is wel heel erg lekker!:heart_eyes:
Proficiat.

1 like

Mooi horloge!
Ik voel de energie! :grimacing:

jomanda-medium-paranormaal-320x213

5 likes

Ferry van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier ( voordat hij gepikt word door Assie)

1 like

Prachtig horloge. Kan niet mis met deze steen. Heel veel plezier ermee.

1 like

Die hulp heb jij toch niet nodig Ferry? :wink: Anyway, mooie NA. :ok_hand:

1 like

Niet echt nee, maar zoals @Mausje75 de energie voelt. Straal ik het HF in zodat anderen er ook van kunnen profiteren :wink:

3 likes

Ik voel m!

IMG_0316

1 like

Weer een bijzondere aanvulling op de andere exemplaren @fredpanarai1

In onze cultuur dragen we tijgerogen in gouden dan wel zilveren ringen! En ook bij ons is het venwege bescherming tegen.

Veel draagplezier, Ferry!

1 like

Ik krijg de indruk dat je inmiddels alle kleuren varianten bezit.
Mooi collectie Brums Ferry :+1:

1 like

Klopt, alleen niet alle kasten zoals goudkleurige kast en ook niet alle verschillende bezels. Wel alle banden, op het goudkleurige na.
Maar jullie kennen Assie62 inmiddels wel toch, dus ze zal hem wel af en toe ongevraagd lenen :wink:.

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Geniet ervan

1 like

Veel draag- en kijkplezier!!

1 like