NA retour?

Bij Omega is tolerantie voor een mechanisch horloge op de uurwijzer -2 en +2 minuten afwijking als die op 12 landt, dus bij de dure merken is het ook niet altijd perfect.

Dit is een quartz, weet niet of dat dan verschil maakt.
Die zouden juist acurater moeten zijn toch

Was alleen om aan te geven hoe bij dure merken ook met toleranties de kwaliteitscontrole gaat. Hoeveel afwijking heb je precies als het precies 12 uur is op je horloge?

1 like

Nog niet opgelet, als ik eraan denk vannacht eens naar kijken :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ondanks de lichte issues… Blijft die wel mooi hoor :slight_smile:

3 likes

Je kan het over 37 minuten ook al weten. :wink:

Kan hem inderdaad naar 12 uur draaien :laughing:

Aanbod staat nog steeds he! :innocent: Dan gaan ze er alle 3 af en er weer op, eigenlijk nog makkelijker dan alleen de secondenwijzer.

Mocht de datum niet exact om middernacht springen, nu; dan is-ie straks binnen de minuut.

4 likes

@PeterLC werkt heel netjes :ok_hand:

Maakt je horloge beter dan nieuw.

4 likes

Awww… :relaxed: …is wel waar. Alsof-ie van mezelf is, altijd. Daardoor zou ik er ook niet mijn brood mee kunnen verdienen, duurt gewoon te lang. :wink:

6 likes

Dacht bij je eerste reactie toen dat je flauwekul maakte :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Nee hoor. En voor deze keer is 't gratis. :+1:

5 likes

Dat je zegt dat de minutenwijzer klopt is omdat je deze zelf op de 12 hebt gezet waardoor de urenwijzer afwijkt.
Als je de urenwijzer precies op de 4 had gezet had je de conclusie getrokken dat de minutenwijzer niet klopt.
Het gaat dus om de combinatie

2 likes

Nog maar eventjes voor de niet duikers:
Het gaat niet om ZUURSTOF, maar om LUCHT.

En voor TS: als het stoort, inderdaad terug gaan.

Nee stoort me niet meer.
Maar ga toch nog eens terug als ik weer in Nederland ben.
Gewoon benieuwd naar hun mening of reactie.
Ook voor eventuele toekomstige aankopen.

Voor die prijs had ik hem ook zo gekocht :laughing: :grin: :grin:

1 like

Dat is toch een prachtig mooi aanbod.
Geweldig HF lid!

1 like

Ja zeker!!

1 like