NA + Review: Omega Seamaster 42mm Diver 300M Master Chronometer Co-Axial 210.30.42.20.01.001

Gefeliciteerd! Na jouw post kon ik het niet laten… :smile:

5 likes

Gefeliciteerd :+1:t3: Mooi horloge. Hij lijkt me alleen een tikkeltje groot op je pols ook de foto met de sluiting is wel fors. Maar een foto kan vertekenen natuurlijk.

Veel plezier ervan :smiley:

1 like

Zeer geslaagd!

1 like


Alleen al deze foto… :drooling_face::drooling_face:

Maar toffe review! Veel interessante info en leuk geschreven :+1:t2:

4 likes

Heel erg mooi de nieuwe 300m. Heb de vorige generatie gehad in het blauw. Deze heeft helaas het veld moeten ruimen. Wel spijt van gehad. Deze nieuwe 300m in blauw of wit staat op nr 1 van mijn verlanglijstje :-).

1 like

Gefeliciteerd!!

1 like

De vorige generatie is ook een prachtige klok! Wat is er voor in de plaats gekomen ?:wink:

Speedmaster. Die heeft weer plaats gemaakt voor een 16610 en die is inmiddels ook weer weg haha.

1 like

Haha, ik denk wel bij meer van ons :scream::ghost:

Heb nu een Sub, gw5000 en Sinn 857 pilot. Ik heb een zwak voor duikers. Daarom gaat de 857 eruit voor iets nieuws ;-).

Mooi geschreven, zat zeker interessante info bij, dank hiervoor.

Heb de blauwe laatst mogen passen bij Pertijs.


Erg mooi en de band, ja super natuurlijk. Super eenvoudig aan te passen naar de pols met de jaargetijden.

Zwart spreekt mij wel meer aan.

Geniet ervan!

1 like

Wat een fantastische review, boordevol met nuttige informatie. Ik geloof dat dit mijn NA voor 2020 moet worden (ipv een planet ocean). Het enige waar ik over twijfel is of de golfjes niet te druk zijn. Hebben jullie liever deze dial zonder of met golfjes? Ben zeer benieuwd naar de redenering ook.

1 like

Gefeliciteerd met dit prachtige horloge! Ik vond de review spectaculair en de foto’s geweldig! :smiley:

1 like

Deze was me ontgaan.
Leuke, uitgebreide review van de Seamaster diver.
Geniet ervan :+1:

1 like

Geniet er nu al van!
Thanks!

5 likes

Gefeliciteerd, heel erg mooi!