NA + review: Tissot PRS516 Powermatic 80

Voor mij staat de automatic chrono al een hele poos op nummer 1; nadeel daarvan zijn de maat van 45 mm en de schrikbarende prijs. :disappointed_relieved:

3 likes

Ja die is wel fors aan de prijs én aan de maat.

1 like

Super review en erg mooi horloge, nooit echt goed naar gekeken maar is zeker een overweging waard in deze prijsklasse :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Zekers. Tissot is best wel eigenzinnig en best een oud merk. :wink:

1 like

Ze is mooi Jaco :ok_hand: Leuk met het gele accent. Ps nooit geweten dat de wijzers onder de indices doorlopen…gaaf detail. :+1: Dank voor de interessante NA topic.

Veel draagplezier toegewenst!

1 like

Mooie NA, leuk om te lezen.
Zier er keurig uit, veel draagplezier gewenst!!

1 like

Veel plezier van deze mooie Tissot!:+1:

1 like

Mijn beste,

Zó zó!! Je hebt er duidelijk werk van gemaakt!!
Het is dan ook magnifiek horloge voor een langdurige polstijd!!
Veel draag-plezier. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Erg mooi! Ik ben het grotendeels eens met je review (en het lijkt natuurlijk ook wat met wat ik over de chrono heb geschreven. Ik moet wel zeggen dat met het vaker dragen van de chrono ik toch de wijzerplaat wat te anoniem vond en de “lamellen” weinig tot zijn recht komen. Ze vielen alleen maar op als het licht precies goed veel Ik bleef daarbij toch veel meer met mijn ogen hangen bij de mooie afwerking van de kast en band in plaats van de wat monotone matzwarte plaat. Veel plezier met je aanwinst!

2 likes

Leuk geschreven en klopt zeker. Ik heb de rode PRS516 Powermatic met inderdaad een bijzondere stijl en hele mooie afwerking. De diepte in de wijzerplaat met de ‘Geneva stripes’ is best lastig te fotograferen, goed gelukt.

1 like

Dat was inderdaad waarom ik op het geel uitkwam. Geeft toch een sprekender plaat dan rood.

1 like

Ik vind die van jou en die met de rode sec.wijzer zeker mooi… Leuke review :+1::slightly_smiling_face: …Veel plezier met de Tissot :blush:

1 like

Dank! Ja het is echt spelen met het licht. :wink:


PRS 516 is een topper! Heb de voorganger van die van jou. Met de fraaie blauwe sunburst wijzerplaat. Kwalitatief goed aanvoelend en mooi afgewerkt horloge. Hebben ze goed gedaan bij Tissot!:+1: Veel plezier met de jouwe!

1 like

Ja die “ouwe” blauwe is inderdaad heel mooi. Geniet er ook van! :+1:

1 like

Daar moet ik je bij het zien van je foto’s ook wel gelijk in geven. Heb nog getwijfeld over de gele chrono maar dat geel leek me wat moeilijker combineren. Achteraf gezien was dat mogelijk toch de betere beslissing geweest :sweat_smile:

1 like

Ik snap de liefde helemaal. Met de PRS serie hebben ze sowieso raak geschoten. Mooi verslag. Geniet van dit prachtige horloge! :+1:

1 like

Dat is een mooi verslag van een mooi horloge Gefeliciteerd ermee.

1 like

Leuk om te lezen,mooi horloge met een mooie sluiting aan de band

1 like

Ik vond de renders wel mooi, maar twijfelde door de irl foto’s op het www. Dus bij Bouman in Culemborg wezen passen. Gelukkig maar, want ik vond de lamellen wijzerplaat niet mooi.

Smaken verschillen gelukkig, dus geniet van jouw PRS516.

1 like