NA Ricoh

Het was even wachten, maar vandaag in de brievenbus gevallen.

Deze Ricoh Dynamic Wide 32185, loopt wat langzaam volgens verkoper dus service nodig.

Ziet er wel mooi uit nog alleen rond de lugs wat slijtage.

Ik heb niet kunnen vinden over welk uurwerk er in zit maar hier is vast iemand die daar mee kan helpen.

22 likes

Gefeliciteerd

1 like

Mijn beste,

Fraaie vintage!!
Leuk detail, die dag weergave!!
Veel plezier er mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd, veel plezier ermee!

1 like

Mooi horloge, fraaie wijzerplaat. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like

Van harte gefeliciteerd met je mooie aanwinst :ok_hand:

1 like

Mooi uurwerk, er zal denk ik een inhouse ricoh caliber inzitten. Deze waren gekend voor hun assymetrische ankers. Ik heb me nooit gewaagd aan een Ricoh hoewel ik er wel interesse in heb maar ben bang geen wisselstukken te vinden bij nood hieraan. Of zijn deze wel makkelijk te vinden?

Hoeveel juwels is het? Want ik heb zo’n vermogen, dat het er 21 zijn. In dat geval is het een Ricoh 32.

1 like

Onderdelen vinden is wat lastig, maar het zijn geen ondingen, hoor! Wel hebben ze veertjes zitten, op lastige plaatsen. Ik heb hier nu een 3-tal Ricoh-horloges (en een aantal Takano - Is de voorganger van Ricoh), ze zijn best te doen. Maar heb je onderdelen nodig, dan ben je hoogstwaarschijnlijk aangewezen op een donoruurwerkje…

1 like

Het zijn er inderdaad 21 ( urenwijzer zat er net voor op de foto :face_with_hand_over_mouth:) en in de advertentie stond ook 32185 genoemd, maar kon daar niet veel over vinden

Deze :thinking:

1 like