NA Ricoh

Er is weer een Ricoh erbij in de langzaam maar zeker groeiende verzameling van dit merk.

Enige tijd geleden poste @LVA dit

En ik heb hem toen gevraagd dit horloge op die veiling in de gaten te houden , toen veiling afliep kreeg een berichtje van hem of ik nog wilde bieden , er waren maar een paar volgers en nog geen biedingen dus ik heb gezegd doe maar minimum bod , hiervoor werd de veiling gewonnen. Grote blij dus bij mij , Lennert heeft het horloge naar hem laten komen en toen hij van de week in België was naar mij toegestuurd.
Gisteren kwam het aan en ik was positief verrast, horloge loopt en met een beurtje van Serge2 heb ik hoop dat ik er weer wat moois bij heb.
Maar wil vooral mijn dank hier nogmaals uitspreken voor Lennert :pray::+1:, zo’n actie HF zo bijzonder!

22 likes

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Een glanzende aanwinst.

Ik wens je er een blijmoedige tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gaaf ding! Enjoy.

1 like

Fraaie ouwe Ricoh! :star_struck:
Veel draagplezier.

Grote klasse van @LVA!

2 likes

Heel mooi. De Medaillons zijn wat zeldzamer dan de Dynamic Wides. Geen idee wat het verschil is maar ik vind ze beide erg mooi. Zelf een gelijksoortige dynamic wide liggen, helaas werkt deze niet meer.

2 likes

Veel draagplezier.

1 like

Met plezier gedaan! Zo’n horloges horen thuis bij een echte liefhebber. :grin: :v:

2 likes

Goede actie :+1:

1 like

Heel mooi :+1:. Veel plezier ermee.

1 like

Mooi horloge. Gefeliciteerd!

1 like