NA: Rituele verbranding!

Zelden zat ik zo in spanning als voor deze NA. De status die het horloge alhier op het gerespecteerde forum heeft en on top of that het feit dat de man van honderdendrie miljard hem ook draagt en bestempeld als the best value for money a man can buy zorgden ervoor dat mijn bloeddruk naar ongekende hoogte steeg!

Pff, het geluid van de UPS bus voor mijn deur was het startschot voor mijn zenuwinzinking! Even later maak ik met trillende handjes de doos open… En ja hoor daar istiedan!

Na een liefdevolle en nauwkeurige inspectie kan ik niets anders dan een ieder die de loftrompet stak in het gelijk stellen! En begrijp ik waarom Bill m draagt. Boze tongen beweren dat hij ooit zei ‘fuck the Rolexsubmariner if you can have this’ Hmm, een pietsie gelijk heeft ie wel. :stuck_out_tongue:

Casio Duro, the legendary Bang for Buck! :boom:

Btw: het originele bandje heb ik ritueel verbrand in de tuin, rookte goed!

Direct Gestaalde perfectie erop :heart_eyes: en gaan!

30 likes

Mooi horloge en die stalen band staat hem prachtig, geniet ervan!

1 like

Thnx! Gaat lukken!

1 like

Nice!

Veel plezier ermee. :+1:

1 like

Mooi horloge, heerlijke band! Veel plezier ermee!

1 like

Dank!

Dank, wellicht gaat deze nooit natter worden dan een rondje douche :wink:

1 like

Thnx!

Knappe klok, heel veel plezier ermee!

1 like

Dank je!

1 like

Btw: kleurverschil is er niet, is lichtval op de foto :wink:

1 like

Haha stoer en of all watches draagt Bill Gates deze ook, geniaal. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Moest het gelijk maar ff googlen: https://deployant.com/spot-the-watch-bill-gates-and-a-50-diver/

Het zal hem toch niet gebeuren dat iemand hem een keer van zijn horloge wil beroven omdat ze denken/verwachten dat ie een peperduur horloge draagt. :joy:

1 like

Mijn beste,

Een plezante introductie van een gedegen horloge!!
Leuk hoor!!
Ik wens je er een fijne tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Hilarisch toch? :joy:

1 like

Hartelijk dank!

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Thnx!

1 like

In goed gezelschap! De paus draagt ook een Casio, maar deze schijnt slechts $ 10,- te kosten! Absoluut goede klokjes! Veel draagplezier!

1 like

Ha, voel me ineens een soort van verheven :innocent:

2 likes

Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst! :champagne: Genieten hoeft niet altijd veel geld te kosten.

2 likes