Ja joh, smaken verschillen. Probeerde bij die AD of er nog wat van de prijs af kon, niet dus geen dub. Hij heeft hem al een tijdje liggen, dus ze staan er niet om te springen. Op chrono staat dezelfde voor €2300,00 minder. Die voor 50 k is de Apollo XI, dat zou ik er nooit voor neertellen.
Ja, maar was niet zo blij met de foto’s
Vooruit, omdat ik zo’n pleaser ben gooi ik ze er toch in
Dank! Komt goed🍻
Nice! Classic!
Kremer Emmen heeft de Speedy RG voor 31,5K staan op C24.
De A11 moonshine was lange tijd voor ca. 36K te koop op C24, was echt een koopje achteraf (zeker ook met het gouden uurwerk).
Gefeliciteerd! Heerlijke aanwinst!
Vriendelijke groet van zijn kleine broertje die ik sinds gister als NA heb (topic volgt…)
Ligt er natuurlijk aan of je het horloge koopt om te dragen en niet de intentie hebt om hem met winst te verkopen. Maar wel even een verschil, 36 k of 50 k, was dat lang geleden dat die voor 36 k te koop was?
Ik koop alles om te dragen dus kijk er alleen op die manier naar. De A11 was 2020 en misschien 2021, prijzen zijn volgens mij pas echt omhoog gegaan met de introductie van de Sedna goud versie en de recente Moonshines.
Van harte gefeliciteerd. Mooie NA deze prachtige Speedy
Fantastisch horloge en wat een mooie foto’s
Geniet ervan!
Proficiat met je super aanwinst Die foto’s mogen er ook zijn zeg …schitterend
Schitterende aanwinst
Geniet ervan en je jij was dus degene die me net voor was
Veel draagplezier
Dat uurwerk is een feest om naar te kijken. Van harte ermee!
Heel mooi gefeliciteerd met je aankoop!
Echt een prachtige Speetmaster gefeliciteerd met je aanwinst.
Prachtige klassieker!
Niet mee eens trouwens. Ik vind die gouden speedy echt fantastisch. Als je dat afzet tegen welke Rolex je grijs kunt kopen tegen die prijs dan kies ik de speedy! Mooi dat je die kon passen.
Schitterend horloge en als je hem saai vindt worden kun je hem altijd nog andersom dragen
prachtig om dat uurwerk te zien.
Gefeliciteerd!
Dat mag natuurlijk, als we het allemaal eens zouden zijn over horloges wordt het saai.
Maar die Speedy was list prijs, dus moet je het ook afzetten tegen een Rolex tegen list.
Dan nog, smaken verschillen en mijn smaak was die rose gouden Speedy niet. Was echt wel een zwaar horloge, maar zei eerlijk tegen die verkoper dat ik hem niet mooi vond. Buiten de marktprijs om, zou ik hem dus nooit kopen. Vind ik die van jou meer hebben, niet alles van goud is mooi toch?
Nee, het zuiverste is als je de prijs vergelijkt waar tegen je het daadwerkelijk kan kopen.
Dank! Ik ben zelf ook aangenaam verrast door deze, heel blij mee!