NA RKJ’s eerste Omega Speedmaster!!

Hola!

Eindelijk, mijn eerste speedy! Deze had ik al sinds hij uitkwam in januari vorig jaar op mijn lijstje staan maar het kwam er telkens niet van. De speedy werd een beetje mijn ‘dat kan altijd nog een keer’ horloge.

Afgelopen week liet een forum lid weten zijn vrijwel nieuwe 3861 te willen verkopen en ik dacht fuck it, we doen het! En ik ben er blij mee want wat een vet ding! Mijn interesse ging specifiek uit naar de saffier versie vanwege de band en het logo, dat maakt het horloge voor mij echt af. Anyway, genoeg gelul, hierbij een paar foto’s (niet teveel want iedereen heeft wel eens een speedy gezien :p)

135 likes

Proficiat! Draag 'm in goede gezondheid

1 like

Hij is mooi! Veel plezier :slight_smile:

1 like

Van harte! Kan hem iedereen aanbevelen, heb hem zelf ook :rofl:

1 like

Mooi hoor gefeliciteerd! Opgelegd Omega logo vind ik top.

1 like

Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Tof, Rick! Die ga ik binnenkort eens bepotelen.

2 likes

Gefeliciteerd, super gaaf dit horloge.
Heel veel plezier er mee!

1 like

Nice! Prachtige aanwinst!

1 like

Tuurlijk saffier!

En dus ook kijkglaasje?

Gefeliciteerd hoor

1 like

Mooi ding. Misschien wel de eerste de beste. Al verslaat niets een mooie vintage.

2 likes

Super! Het blijft een prachtig ding.

1 like

gefeliciteerd!

1 like

Mooi hoor! Heel veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd! Zeker een mooi horloge. :ok_hand:
Ik wacht zelf nog even op de ST3. :smile:

1 like

Heel fraai! Zo’n opgelegd logo is toch wel sjiek he!

1 like

Je maakt zulke mooie foto’s maar geen een van de achterzijde. Dit doe je expres.

Gefeliciteerd! Prachtig. Zaterdag eens goed bekijken. :fire:

2 likes

Gefeliciteerd met die mooie Speedy, veel draagplezier en lekker van genieten :ok_hand: :+1:.
Kreeg bij mijn AD ook een mooie om de pols Speedmaster Moonswatch, maar ja die prijs he :wink:. Dan kopen we daar toch liever een Rolex voor. Zie foto+prijs

image
€36.800,00

1 like

Ja bedankt, nu ben ik weer jaloers…

Geniet ervan man, mooie foto’s ook :ok_hand:t3:

1 like

Een Rolex day-date rosé goud is toch ook onmogelik voor de gewone persoon om bij de AD meteen mee de deur uit te lopen, ik zie ze trouwens op C24 voor minimaal 50k. De Speedy kan ik gelijk mee naar huis nemen voor ik schat 31,5k. Dan is de nieuwe in Moonshine gold met de schitterende groene dial degene die ik liever heb boven een Rolex.

4 likes