NA RNR Arkonik: gemaakt van een Land Rover

Proficiat met je keuze :ok_hand:De link naar een Land Rover is goed te volgen :smiley: …maar ook de laatste Defender was bij een sterke regenbui niet waterdicht meen ik me te herinneren ,maar bij dit horloge zal het geen punt zijn :grinning:Veel plezier er mee !

1 like

Mooie NA! :grin:

1 like

Denk dat de tekst van deze Defender verkoper genoeg zegt :stuck_out_tongue:

Weet je meteen waarom wij een aangepaste Disco rijden :wink:

2 likes

Cool, ruig ding! Lijkt me tof als blijvende herinnering aan de nog te maken tochten, geniet ervan!

1 like

Mooi man …ik heb nog dit type …in Dinky Toy :wink: maar nog altijd een 4 Motion :smiley:

1 like

Cool idee. Het design spreekt me aleen niet aan

2 likes

Wat een mooie aanwinst!

1 like

Prachtig!

1 like

Gave Disco! Wij hebben dit jaar onze Defender 110 aangepast met roofrack, 270° luifel en daktent. Afgelopen zomer zijn we de Franse en Spaanse Pyreneeën in geweest.

2 likes

Cool idee. Ik heb wel even goed moeten kijken om de punten te zien waarin de link met de Land Rover te zien is.
Ik hou het tijdens de vakanties wel gewoon bij mijn defender 110 en mijn Garmin Fenix of Seiko diver

Lachen man, voor iemand met een echt Land Rover hart als jij een ABC’tje idd :+1:t2:

Je had drie constant brandende waarschuwingslampjes verwacht he?

Ik ook…

Oh, dat Land Rover hart is overigens geen verwensing met het oog op bovenstaande :kissing_heart:

2 likes

Wij gaan hem ook meer gebruiken voor vakanties.
Komend jaar staat de LRCH meeting op de planning, en later in het jaar wellicht mee naar Polen.
Maar we gaan zeker terug naar Noorwegen om daar meer te rijden en te genieten.
Dan niet op campings etc., maar meer in de vrije natuur.

Dat gaat hem bij ons helaas niet worden, mijn wederhelft heeft het niet zo op trapjes.
En dan 's nachts in het donker de tent uit om te plassen gaat alles behalve goed aflopen :grimacing:

Wij hebben gekozen voor een OceanCross rack vanwege de lengte liggers (minder geluid),
en hun Foxwing zwevende luifel, mede omdat deze geïntegreerde verlichting heeft en de kortste lengte aan de auto.
Dit komt door de extra arm die naar voren klapt, waarmee de kracht over 2 punten verdeeld wordt.

:man_shrugging:

Met een LaRo rijdt je nooit alleen, altijd vergezeld van 3 amigo’s :blush:

1 like

En dan 5 minuten na Marken zijn het er opeens vier geworden :disappointed_relieved:

Wel lekker dat er online een community is waar iedereen elke mogelijke storing al eens mee heeft gemaakt en deze weet te bypassen :white_check_mark:

Zijn de ruiten van je LaRo nou bevroren of zat je er in te vapen? Zie het verschil niet :man_shrugging:t2:

1 like

Klopt, dat was voor mij een first dat hij in noodloop schoot.
Gelukkig was het een simpel iets en konden we snel weer op pad :wink:

Geen idee of de voorruit bevroren is, van binnenuit zie ik het verschil niet :joy:

1 like

Leuk die guilloche op de motorkap

3 likes

Zeer mooie, aparte en zeker exclusief horloge :slight_smile:

1 like

Nice , proficiat en geniet ervan

1 like

Dat hoort er bij. Part of the charm ofzo. Al was ik ook minder gecharmeerd toen het gebeurde op reis, 1300km van huis. Maar bon… It’s a Land Rovah. :grin:

Hoog tijd dat ik in de Offtopic kan, dan kan ik je lastigvallen voor een thread over de avonturen van die Disco :slightly_smiling_face:

1 like

Mooi ontworpen is deze.

En Land Rover’s blijven mooie auto’s :slight_smile:

1 like

Leuk, zo’n bijzonder horloge.

1 like